معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: در پی توفان بامداد یکشنبه به بیش از ۱۵۰ واحد مسکونی در سراسر استان خسارت وارد شد که بیشترین آن در شهرستان آمل گزارش شد.
کد خبر: ۸۵۴۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸ 25 May 2020

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی استانداری مازندران مهدی رازجویان با بیان اینکه بیشترین میزان خسارت توفان در شهرستان آمل گزارش شد ، افزود: در بررسی اولیه در شهرستان آمل حدود ۱۳۰ واحد مسکونی دچار آسیب شده‌اند که از این تعداد ، سربندی ۱۵ واحد بصورت ۱۰۰ درصد تخریب و مابقی از ۳۰ تا ۷۰درصد آسیب دیده‌اند.

وی به تخریب جزئی سربندی تعدادی از گلخانه‌ها و ۲ واحد مرغداری در آمل اشاره کرد و اظهار داشت: کارشناسان بنیاد مسکن در شهرستان بابل نیز در حال بررسی هستند زیرا در این شهرستان نیز به تعدادی از واحدهای مسکونی خسارت وارد شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه در روستاهای منطقه لفور شهرستان سوادکوه‌شمالی نیز بخشی از خطوط مخابرات دچار خسارت شده است، به شکسته‌شدن تعدادی از درختان در شهر ساری اشاره نمود و اظهار داشت: چند واحد مسکونی در شهرستان رامسر نیز دچار خسارت جزئی شده‌اند که کار کارشناسی آن‌ها نیز در حال انجام می‌باشد.

رازجویان ادامه داد: در شهرستان قائمشهر نیز حدود ۱۰ واحد مسکونی دچار خسارت شده‌اند.

رازجویان با بیان اینکه در سایر شهرستان‌های مازندران تاکنون خسارتی گزارش نشده است، تصریح کرد: تمام تلاش دستگاه‌های خدمات‌رسان بر این است تا مشکلات پیش آمده هر چه زودتر مرتفع گردد.

وزش باد شدید و توفان که اواخر شب شنبه مازندران را درنوردید در برخی ایستگاه‌های هواشناسی به سرعت حدود ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت رسید.

 

سرعت وزش باد در نوشهر با ۹۷ کیلومتر بر ساعت رسید و پس از آن در آمل با ۹۴ کیلومتر و رامسر با حدود ۸۰ کیلومتر بر ساعت به بیشترین سرعت خود رسید.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار