کد خبر: ۸۵۴۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹ 25 May 2020

"سرعت و سبقت غیر مجاز" علت اکثر حوادث جاده‌ای روزهای اخیر در گیلان

تابناک/ سرپرست پلیس راه گیلان با بیان اینکه تردد خودروها در محورهای ورودی گیلان عادی و روان است، گفت: علت اکثر حوادث جاده‌ای در چند روز اخیر سرعت و سبقت غیر مجاز است.

سرهنگ جاور صفاری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تردد عادی و روان در محورهای ورودی گیلان، اظهار کرد: با توجه به تعطیلات عید فطر و تقارن آن با ایام پایان هفته، از روز چهارشنبه اول خرداد شاهد ورود تدریجی مسافرین به استان بودیم که تا پایان روز شنبه(سوم خرداد) 30 درصد به حجم خودروهای ورودی به استان رشد داشتیم.

سرپرست پلیس راه گیلان افزود: با مدیریت خوب مردم در زمان سفر، خوشبختانه در محورهای ورودی به استان به ویژه در محور رودبار، شاهد توقف و ایستایی طولانی مدت مسافران نبودیم.

وی با بیان اینکه تردد در محورهای ورودی استان عادی و روان است، گفت: در چند روز اخیر به سبب افزایش ترددهای بین شهری، حدود 50 درصد از علت وقوع حوادث رانندگی در جاده‌های استان انحراف به چپ و سرعت‌های غیر مجاز است.

سرهنگ صفاری با تاکید بر اینکه رانندگان از رفتارهای پرخطر به ویژه سبقت‌ها و سرعت غیرمجاز خودداری کنند، گفت: هموطنان برای اینکه ترددی ایمن و سفری خوش را داشته باشند، تقاضا می‌کنیم که ضمن رعایت قوانین و مقرارت راهنمایی و رانندگی از عجله و شتاب پرهیز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار