کد خبر: ۸۵۴۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷ 25 May 2020
مناطق گردشگری و بازارهای مرکز شهر آستارا این روزها در تعطیلات عید فطر رونق گرفته و شاهد حضور مسافران و گردشگران از اقصی نقاط کشور است.
 

 

تابناک/، مناطق گردشگری و بازارهای مرکز شهر آستارا با حضور مسافران و خریداران متعدد از اقصی نقاط کشور در تعطیلات عید فطر رونق گرفته و پس از تعطیلی ها و خانه نشینی ها به دلیل شیوع کرونا ویروس، روزهای پرکارتری را تجربه می کند.

 

بازارچه ساحلی آستارا نیز به همراه پاساژهای همجوار شاهد حضور خریداران متعددی از شهرستان‌های گیلان، اردبیل، تهران، آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و سایر استان‌های کشورمان است.

 

خرید پوشاک، کیف و کفش و سوغاتی‌های آستارا توسط مسافران و گردشگران این روزها رونق دوباره‌ای به بازارهای این منطقه داده و بازارچه ساحلی و پاساژهای همجوار، پاساژ ایده‌آل، پاساژ ولیعصر، پاساژ سیدان و بازارهای مرکز شهر این روزها تا ساعات پایانی شب شلوغ بوده و مشتری دارند.

 

مناطق گردشگری آستارا همچون گردنه زیبای حیران، استیل عباس آباد، آبشار لاتون، ساحل صدف، باغ پرندگان، ساحل سفیر امید، پارک حیات وحش لوندویل، روستاهای توریستی دربند و خانه‌های آسیاب حضور پر شمار مسافران و گردشگران را پس از سه ماه تعطیلات کرونایی شاهد است.

 

حضور گردشگران در نوار ساحلی و آب‌ تنی در شناگاه‌ها از جذاب‌ترین تفریح‌های گردشگران در این شهرستان است.

 

اعلام وضعیت قرمز بندر آستارا از لحاظ بیماری کرونا ویروس، زنگ خطر جدی برای مسافران و گردشگران است که این روزها در شهرستان آستارا حضور دارند، بیشتر مسافران و گردشگران فاصله گذاری اجتماعی و نکات و اصول بهداشتی را رعایت نکرده و تعطیلات عید فطر خود را در اماکن گردشگری این شهرستان سپری می کنند.

 

انتظار مسئولان بهداشت و درمان و شهروندان آستارایی از مسافرین و گردشگران این است فاصله گذاری اجتماعی و نکات و اصول بهداشتی را رعایت کنند تا شاهد شیوع بیشتر بیماری کرونا ویروس در کشور نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار