دوره جدید کارگاه داستان مقدماتی با تدریس سید میثم موسویان از نویسندگان توانای همدانی از اواخر خردادماه امسال آغاز می‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۹ 26 May 2020
دوره جدید کارگاه داستان مقدماتی با تدریس سید میثم موسویان از نویسندگان توانای همدانی از اواخر خردادماه امسال آغاز می‌شود.

به گزارش تسنیم، دوره جدید کارگاه داستان مقدماتی با تدریس سید میثم موسویان از نویسندگان توانا و برجسته همدانی از اواخر خردادماه امسال آغاز می‌شود.
 
مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان همدان اظهار داشت: دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری همدان هرسال بابرنامه‌هایی نظیر آموزش اصول و مبانی پایه‌ای داستان‌نویسی، معرفی چهره‌های برتر عرصه داستان‌نویسی و آثار برجسته ادبیات داستانی، جمع‌خوانی آثار مطرح ایران و جهان و نقد و بررسی آثار جدید اعضا، اقدام به برپایی کانون‌های داستان‌نویسی مقدماتی کرده است.

‌مریم زندی درباره کیفیت برگزاری کلاس‌ها افزود: کارگاه آموزش مقدماتی داستان‌نویسی ۱ و ۲ طی یک سال برگزار می‏‌شود و افرادی که در آزمون پایان‏ دورۀ این مرحله موفق به کسب امتیاز شوند، امکان شرکت در دوره‌های پیشرفته را خواهند داشت.

وی هزینه ثبت نام در این دوره‌ها را ۸۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: علاقه‌مندان برای ثبت نام در دوره جدید آموزش مقدماتی باید حداکثر تا پایان وقت اداری شنبه ۱۷ خرداد امسال، با در دست داشتن یک قطعه عکس و کپی کارت ملی به دفتر آفرینش­‌های ادبی حوزه هنری استان واقع در ابتدای خیابان شریعتی، روبروی بانک صادرات مرکزی، بن‌بست زرین مراجعه کنند.

سید میثم موسویان مدرس این دوره از کلاس آموزشی داستان نویسی حوزه هنری همدان توانسته در جشنواره بین المللی سلام بر نصرالله در سال ۱۳۸۶ برگزیده شده و رتبه سوم در جشنواره پیامبر اعظم (ص) در سال ۱۳۸۷ را نیز به دست آورد.

‌کارگاه داستان‌نویسی مقدماتی با تدریس سید میثم موسویان یکشنبه‌ها ساعت ۱۶ در محل حوزه هنری همدان واقع در خیابان شریعتی بن بست زرین برگزار خواهد شد.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار