اردشیر سعد محمدی بیان کرد: شرکت مس قطعا در این شرایط کنار مردم خواهد بود و در شرایط سخت مردم را تنها نخواهد گذاشت.
کد خبر: ۸۷۱۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸ 05 July 2020

اردشیر سعد محمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس در آیین افتتاح نمایشگاه مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و امداد و نجات استان کرمان در ابتدا ضمن تقدیر و تشکر از تمام دستاندرکاران برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: می‌دانم که تمام مسئولان استان کرمان خالصانه و مخلصانه تمام تلاش خود را در ارتباط با شیوه ویروس کرونا انجام می‌دهند که مردم شرایط بهتری را داشته باشند.

وی در ادامه درباره اقدامات شرکت مس اظهار کرد: شرکت صنایع مس درسال ۹۸ در عرصه تولیدی از رکورد تولید ۲۵۰ هزار تن تولید کاتد عبور کرده است و امیدواریم در سال جهش تولید ازعدد ۲۸۰ هزار تن مس کاتدی در کشور عبور کنیم.

شرکت مس همراه با مردم در شرایط سخت

سعد محمدی ادامه داد: اتفاقاتی  در مورد اکشتاف در استان رخ داده است و ذخایر خوبی را توانسته‌ایم به اکتشاف برسانیم وتوانستیم سر فصل جدیدی را برای بازگشایی معادن جدید داشته باشیم.

وی افزود: طرح توسعه صنعت مس به میزان دو میلیارد و ۲۷۰ میلیوون یورو به همراه ۲۰ هزار میلیارد تومان  به تصویب رسیده است و.فضایی را در آینده ترسیم می‌کند که بتوانیم جهت ایجاد اشتغال در استان حرف‌های تازه‌ای برای گفتن داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس در ادامه اظهار کرد: ما در انتهای سال ۹۸ امتحانی را برگزار کردیم که زمینه اشتغال ۵۰۰ نفر را محیا کنیم ودر شهریور امسال نیز با برگزاری یک امتحان دیگر ۳۰۰ نفر دیگر را شاغل خواهیم کرد و امیدواریم که این روند به شکل متناوب ادامه داشته باشد و ما بتوانیم از جوانان برای معادن جدید در دست بازگشایی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: مس در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ بیش از ۲ و نیم برابر افزایش صادرات داشته است و در امسال و در عرض ۳ ماه رکورد سال گذشته را با بیش از ۲۰ درصد افزایش داده ایم.

سعد محمدی در ادامه بیان کرد: شرکت مس قطعا در این شرایط کنار مردم خواهد بود و در شرایط سخت مردم را تنها نخواهد گذاشت و این یک افتخار است که شرکت مس در راستای اقدامات اجتماعی در روستاها بیش از۷۰ زمین چمن مصنوعی را به بهره‌برداری رسانده است که جوانان در بیشتر نقاط استان از این زمین‌ها در بحث ورزش استفاده کنند.

سعد محمدی در ارتباط با اقدامات شرکت مس در مورد جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بیان کرد: شرکت مس یک بیمارستان ۵۰ تخته در شهر رفسنجان را با تمام امکانات پزشکی ایجاد کرده است که تا چند وقت آینده با حضور مقامات استانی افتتاح خواهد شد.

 ضمن اینکه در شهر بابک نیز تجهیزات پزشکی‌ای را تهیه کرده‌ایم ودر حد ۲۵ تخت خواب تمام امکانات پزشکی را فراهم کردیم و تمام امکانات پزشکی را برای روستاهای اطراف سرچشمه نیز محیا کرده‌ایم و تمام وسایل مورد نیاز جهت جلوگیری از کرونا شامل ماده ضذعفونی‌کننده و ماسک و دستکش را تهیه و پخش کرده‌ و با تغییر شیفت و برنامه‌ریزی‌های مدیریتی توانستیم این بیماری را به شکل مناسب کنترل کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس در پایان ضمن تاکید بر همراهی و حمایت از مردم توسط شرکت ملی مس اظهار کرد: این افتخاری برای ما است که هرآنچه که در توان داریم را برای مردم عملی و اجرا کنیم.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار