سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان گفت: پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر در بازرسی از 2 دستگاه تریلی 60 تن قیر قاچاق را قبل از رسیدن به مقصد کشف کرد.
کد خبر: ۸۷۴۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲ 12 July 2020

حسین علیزاده مقدم امروز  در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: روز گذشته ماموران پلیس آگاهی مستقر در ایست و بازرسی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) هنگام کنترل خوروهای عبوری در محور" بم –ایرانشهر" به 2 دستگاه خودروی تریلی تانکردار مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از متوقف کردن خودروها با علائم هشدار دهنده، در بازرسی از آنها60 تن قیر قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع را کشف کردند.

سرهنگ علیزاده مقدم بیان داشت: ارزش ریالی قیرهای کشف شده، برابر اعلام کارشناسان اداره گمرک 2 میلیارد و 580 میلیون ریال برآورد شده است.

وی خاطر نشان کرد: خودروها توقیف و 2 راننده متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: مقابله با قاچاق کالا و ممانعت از ورود آن به بازار مصرف کشور از مهم ترین ماموریت های پلیس استان است که با تمام توان و تلاش مضاعف دست قاچاقچیان و سوداگران اقتصادی را از ایجاد اخلال و بی نظمی در عرصه اقتصاد کشور کوتاه خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار