کد خبر: ۸۷۸۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴ 23 July 2020

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه ماموران انتظامی شهرستان خاش با قاچاقچیان و کشف یک تن و ۱۴۹کیلوگرم موادمخدر خبر داد.

سردار محمد قنبری روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: روز گذشته ماموران انتظامی خاش با پشتیبانی پلیس مبارزه با موادمخدر استان به اطلاعاتی مبنی بر جابه جایی محموله موادمخدر از مناطق مرزی به حوزه استحفاظی این شهرستان دست یافتند.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خاش با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، سرانجام عصر روز گذشته قاچاقچیان را که با یک دستگاه وانت تویوتا در مسیر خاش - جون آباد در تردد بودند شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان به محض ورود به منطقه کمین با عوامل انتظامی درگیر و با آتش پر حجم تکاوران پلیس، ضمن رها کردن خودرو به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

وی اظهارداشت: در این عملیات پلیس مبارزه با موادمخدر که بیش‌از سه ساعت طول کشید در بازرسی از خودروهای توقیف شده یک تن و ۱۴۹ کیلو و ۴۰۰گرم مواد مخدر شامل ۹۶۳ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک و ۱۸۵کیلو و ۷۸۴ گرم حشیش به همراه مقادیر سلاح و مهمات کشف شد.

سردار قنبری با اشاره به ادامه تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند مسلحانه قاچاق خاطرنشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارند و در راه مبارزه با مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز در جامعه از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار