در اجرای تفاهم نامه همکاری فی‌مابین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شرکت گاز سیستان و بلوچستان، این شرکت می بایست مطابق مقررات و آیین نامه های مربوطه، شرکت های پیمانکاری طرف قرارداد خود را ملزم به استفاده از یک نفر مسئول ایمنی و حفاظت فنی مورد تأیید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کند.
کد خبر: ۸۷۸۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰ 24 July 2020

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، تفاهمنامه همکاری فی‌مابین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شرکت گاز استان در زمینه ایمنی و کاهش حوادث ناشی از کار با حضور مهرداد جهاندیده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رضا پنجابی مدیرعامل شرکت گاز استان امضا شد.

این تفاهمنامه در راستای ارتقا ایمنی و بهداشت کار در کارگاه ها و پروژه های شرکت گاز استان و کاهش حوادث و بیماری های ناشی از کار و اجرای آیین نامه های حفاظت فنی و بهداشت کار بویژه آیین نامه آموزش کارگران و کارفرمایان و ایمنی امور پیمانکاری به امضای طرفین رسید.

برگزاری دوره‌های آموزشی ایمنی برای کارگران، مسئولین ایمنی (HSE) و مدیران شرکت های پیمانکاری، نظارت مستقیم بر فعالیت شرکت های طرف قرارداد و پروژه ها با تشکیل گروه بازرسی مشترک از کارگاه ها، گسترش همکاری ها برای استفاده از تجهیزات حفاظت فردی مورد تأیید مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار و استفاده از ظرفیت های اطلاع رسانی عمومی در زمینه ارتقا فرهنگ ایمنی و بهداشت کار و تبدیل ایمنی به مطالبه اجتماعی، بخشی از تعهدات طرفین در این تفاهمنامه است.

همچنین در راستای این تفاهمنامه مقرر شد تا شرکت گاز استان، شرکت های پیمانکاری طرف قرارداد خود را ملزم به استفاده از مسئول ایمنی و حفاظت فنی مورد تأیید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار