مدیر کل صدا و سیمای استان و مدیران رسانه ملی شب گذشته با حضور در جمع اعضای هیات رئیسه دانشگاه ، پزشکان و مدافعان سلامت از خدمات ارزشمند جامعه پزشکی تقدیر کردند.
کد خبر: ۸۹۱۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۱ 24 August 2020

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان مهندس محمود دولت کردستانی مدیر کل صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت روز پزشک اظهار داشت: در بحران کرونا پزشکان و پرستاران و همه مدافعان سلامت  از جان و دل در مسیر خدمت به مردم گام نهادند و خوش درخشیدند و نام خودشان را در تاریخ افتخار آفرینان این سرزمین به ثبت رساندند.

وی در بازدید از ستاد بحران دانشگاه اظهار داشت: تمرکز تصمیم گیری مسئولین حوزه سلامت و هماهنگی با سایر بخش ها، نهادها و سازمانها و همچنین رصد شبانه روزی  و پایش وضعیت بیماری در استان  بر اساس اصول علمی و کاربردی مقابله با بحران  در ستاد کرونا راهبرد جدی کنترل بیماری و عادی شدن وضعیت کرونا در استان سیستان و بلوچستان است.

دکتر سید محمد هاشمی شهری رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان این نکته که رسانه ملی را جدا از حوزه سلامت نمی دانیم اظهار داشت: اگر امروز در شیوع کرونا در زمره استانهای دارای وضعیت  قرمز نیستیم  و درای شیب نزولی روند مبتلایان هستیم، نباید از تلاش و مشارکت دست اندرکاران رسانه ملی در فرهنگ سازی سلامت غافل باشیم.

وی ضمن تقدیر از مدیر کل صدا و سیما و مدیران رسانه و همه فعالان مطبوعاتی و رسانه ای استان خاطر نشان کرد: شما با قلم، تدبیر و اندیشه زیبایتان در مسیر تعالی فرهنگ سلامت گام نهادید که نتیجه این همراهی و همدلی شما را امروز همه مردم شاهد هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار