نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان از زهرا کیخا کم‌سن‌وسال‌ترین غساله اموات کرونایی در کشور، تجلیل کرد.
کد خبر: ۸۹۵۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸ 05 September 2020

به گزارش تابناک سیستان‌وبلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان در نشستی که به منظور تجلیل از فعالان و فرهنگ‌سازان امر به معروف و نهی از منکر و اعطای احکام گروه‌های جهادی فعال در این حوزه برگزار شده بود با اشاره به جایگاه این دو فریضه مهم در آیات و روایات اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر زمینه‌ساز اقامه سایر واجبات و گسترش فرهنگ اسلامی در جامعه است.

امام جمعه زاهدان افزود: برپایی امر به معروف و نهی از منکر نشانگر حساسیت و غیرت دینی مسلمانان است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان برپایی این دو واجب الهی را با توجه به اقتضائات مختلف متفاوت دانست و خاطرنشان کرد: در عرصه مقابله با ویروس کرونا، مشارکت حداکثری مردم در رعایت مسائل بهداشتی، گذشتن از مال و جان و رسیدگی به بیماران و انجام مسائل شرعی از جمله کفن و دفن بیماران کرونایی، مصادیق بارزی از امر به معروف بودند.

آیت‌الله محامی ضمن تشکر از تلاش‌گران عرصه امر به معروف، تاکید کرد: در انجام این فریضه الهی فقط گفتار کافی نیست و باید به جنبه عملی و محتوایی بپردازیم.

در بخش دوم نشست، نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان از آقایان حجت‌الاسلام صالح کیخامؤمن مسئول گروه جهادی طلاب فعال در عرصه مقابله با کرونا، دکتر نادری پزشک جهادی و فعال در بخش کرونا، عبدالرزاق پاکزاد مدیرگروه تخصصی بهداشت محیط و حرفه‌ای دانشگاه زاهدان و فعال در عرصه مقابله با کرونا و خانم‌ها زهرا کیخا کم سن و سال ترین غساله کشور در جریان کرونا، عقیله توکلی طلبه جهادی فعال در عرصه مقابله با کرونا و یک زوج پرستار که پیوند ازدواج خود را بدون تشریفات در بخش کرونای بیمارستان منعقد کردند، تجلیل نمودند.

در بخش پایانی نشست، احکام گروه‌های جهادی امر به معروف و نهی از منکر به آقایان مشهدی، سیدمجتبی طباطبایی‌زاده و محسن تازه‌روز از سوی آیت‌الله محامی اعطا شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
واقعا جای تشکر ویژه دارد کار این خواهر عزیز مان ایشان با تمام خطرات و عواقب اجتماعی و فرهنگی کارایشان کمتر از جهاد در راه خدا نیست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار