رییس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان
رییس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: بخش کشاورزی استان توانمندی‌های خاصی دارد که برای توسعه این بخش سرمایه گذاری در صنایع تبدیلی و غذایی، تولید نهال،بذر و نشا، تولید گیاهان دارویی و گلخانه‌ها ضروری است.
کد خبر: ۹۰۱۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۲ 23 September 2020

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان محمدعلی نیکبختدر نشست مشترک شورای معاونان و مدیران سازمان جهاد کشاورزی با مسوولان بنیاد همدلان آینده نگر سیستان و بلوچستان (هاسب) اظهارداشت: تکمیل زنجیره ارزش تولید با سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی اقتصادی و درآمدزا می‌شود.

وی تاکید کرد: اگر کشور بخواهد از واردات میوه‌های گرمسیری بویژه موز بی‌نیاز شود باید آن‌را در جنوب سیستان و بلوچستان جستجو کند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به دسترسی به آب‌های آزاد، ظرفیت شیلات وآبزی پروری سیستان و بلوچستان در کشور بی‌نظیر است.

وی بیان کرد: هم‌اینک حدود ٢۵ هزار نفر در صید و صیادی در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند که با توسعه فعالیت‌های شیلاتی میزان اشتغالزایی آن هم ارتقای چشمگیری خواهد داشت.

محمدرضا واعظ مهدوی رییس بنیاد همدلان آینده‌نگر سیستان و بلوچستان در این نشست گفت: این بنیاد بدنبال حمایت و هدایت بیشتر مؤسسات عمومی غیردولتی، مؤسسات خیریه و دولت در زمینه‌های سرمایه‌گذاری برای ارتقای توسعه استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار