سخنگوی صنعت برق از افزایش سرقت از دکل‌های برق در کشور خبر داد و گفت: سرقت‌ها خطرات زیادی برای سارقان دارد؛ تا جایی که حتی ممکن است جانشان را نیز از دست بدهند.
کد خبر: ۹۰۲۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷ 22 September 2020

به گزارش «تابناک»، مصطفی رجبی مشهدی در گفتگو با ایسنا، با بیان اینکه میزان سرقت‌ها از دکل‌های برق در حال بررسی است اظهار کرد: نظارت‌ها برای مقابله با این مساله افزایش یافته و چندین تیم بازرسی و خطبان برای این مهم درنظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه دکل‌های برق محل نا امنی برای انسانهاست، تصریح کرد: گاهی گفته می‌شود نزدیک شدن به دکل‌های برق نیز به دلیل تشعشعاتی که در محدوده آن‌ها وجود دارد برای انسان خطر آفرین است.

سخنگوی صنعت برق افزود: افرادی که با هدف سودجویی دست به سرقت از این دکل‌ها می‌زنند خود را با خطر جدی مواجه می‌کنند که بعضا به قیمت جان آن‌ها تمام می‌شود؛ بر همین اساس با هدف جلوگیری از وقوع چنین رخداد‌هایی و افزایش نظارت، بازرسی‌ها از دکل‌ها در نقاط مختلف کشور افزایش یافته است.

رجبی مشهدی با بیان اینکه متاسفانه شرایط کنونی جامعه ناشی از تحریم‌های ظالمانه و حکمفرمایی شرایط سخت اقتصادی موجب شده ظرف ماه‌های گذشته شاهد افزایش سرقت از دکل‌های برق و تکرار این موضوع ناخوشایند باشیم، گفت: بی تردید در این راستا نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز در تعامل با صنعت برق در راستای افزایش نظارت‌ها همکاری لازم را با ما خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار