مجلس شورای اسلامی امروز صبح امروز به بررسی برنامه‌ها و صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت پرداخت. وزیر اطلاعات، وزیر آموزش و پرورش و معاون پارلمانی رئیس جمهور به همراه علیرضا رزم حسینی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت از حاظران جلسه علنی مجلس شدند.
کد خبر: ۹۰۴۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹ 29 September 2020

مجلس شورای اسلامی صبح امروز به بررسی برنامه‌ها و صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت پرداخت.

به گزارش تابناک، صبح امروز وزیر اطلاعات، وزیر آموزش و پرورش و معاون پارلمانی رئیس جمهور به همراه علیرضا رزم حسینی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در جلسه علنی مجلس حاضر شدند و مجلس وارد دستور کار بررسی صلاحیت و برنامه‌های وزیر پیشنهادی صنعت شد.

متفکر آزاد عضو هیأت رئیسه مجلس هم عدم حضور رئیس جمهور در این مجلس را اعلام کرد و گفت: طبق آیین‌نامه یک ساعت فرصت برای دفاع رئیس جمهور از وزیر پیشنهادی پیش‌بینی شده که با توجه به عدم حضور ایشان از آن عبور می‌کنیم.

در ادامه حجت‌الله فیروزی سخنگوی کمیسیون صنایع به ارائه گزارشی از برنامه‌های وزیر پیشنهادی پرداخت.

در حالی که مجلس وارد دستور کار بررسی برنامه و صلاحیت علیرضا رزم حسینی شده و نمایندگان منتقد عدم حضور رئیس جمهور در این جلسه بودند اسحاق جهانگیری در جلسه علنی مجلس حضور یافت.

علیرضا سلیمی نماینده محلات در اخطاری مستند به اصل 131 قانون اساسی به عدم حضور رییس جمهور در جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صنعت اعتراض کرد و محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به این اخطار گفت: عدم حضور رئیس جمهور در جلسه رأی اعتماد خلاف آیین‌نامه نیست و به خاطر رعایت پروتکل‌ها و مسائل مربوط به کروناست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار