نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: انتخابات سال آینده کشور نباید تاثیر منفی در خدمتگزاری به مردم داشته باشند.
کد خبر: ۹۰۵۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷ 01 October 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مرکزی که با حضور محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، با بیان اینکه دولت فعلی باید تا آخرین روز عمر خدمتی خود از هیچ کوششی دریغ نکند افزود:انتخابات ریاست جمهوری در ایران به عنوان گردش نخبگان، هرچه با شکوه‌تر برگزار شود، اقتدار، عزت و سربلندی کشور نیز بیشتر می‌شود زیرا جمهوری اسلامی ایران از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است.
وی یادآورشد: رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب و بهره‌مندی مدیران خوب و دلسوز، به طور قطع مشکلات را حل می‌کند و قله‌های پیشرفت را یکی پس از دیگری طی خواهد کرد،تحریم‌های ظالمانه علیه کشور، فشارهای زیادی وارد کرده اما انتظار است ملت ایران بیش از هر زمان دیگری آرامش خود را حفظ کند و همه دست در دست مسئولان دهند تا مشکلات هرچه سریعتر گره‌گشایی شود.
امام جمعه اراک با بیان اینکه هر فردی که رئیس جمهور آمریکا شود برای سرنوشت کشور تفاوتی ندارد گفت: «بایدن» و «ترامپ» هیچکدام صلاح مردم ایران را نمی‌خواهند.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب همواره بر مسئله تولید ملی تاکید داشته‌اند گفت: این مهم کلید حل مشکلات است و حیات و اقتدار ملی کشور را تضمین می‌کند.
وی با بیان اینکه همه ظرفیت‌های کشور باید برای کسب بازارهای جهانی به کار گرفته شود و سهم تجارت خارجی کشور روز به روز افزایش یابد اظهارداشت: انتظار می روو دولت و سازمان برنامه و بودجه کشور نگاه ویژه‌ای به حل مشکلات صنایع، به‌ویژه شرکت‌های تولیدی مشکل‌دار استان مرکزی داشته باشد.
آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه حمایت از بورس و حفظ سرمایه‌های خُرد مردم از دیگر مواردی است که انتظار است سازمان برنامه و بودجه کشور به آن نگاه خاص و ویژه داشته باشد گفت: صنایع استان مرکزی یک ظرفیت مناسب است که دولت باید به آن عنایت ویژه داشته باشد و نهایت بهره‌گیری را از صنایع داشته باشدو نسبت به واگذاری‌ها نیز حساس باشد زیرا برخی واگذاری‌ها موجب ایجاد مشکلات هم برای دولت و هم برای ملت می‌شود که نمونه آن مغان، هفت تپه و هپکو است.
وی با بیان اینکه دولت سالانه هزینه‌های زیادی بابت حقوق کارگران هپکو پرداخت می‌کندگفت: هنوز این شرکت به وضعیت قبل و رونق بازنگشته و باید برنامه‌ریزی هدفمند و روشی مناسب برای آن دنبال شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار