نماینده ولی فقیه در استان:
نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت هرگونه کوتاهی در رعایت دستور العمل های بهداشتی بی توجهی به حق الناس است.
کد خبر: ۹۱۹۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰ 25 November 2020

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، حضرت آیت الله محامی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان در جمع ریاست و اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اظهار داشت: گسترش ویروس کرونا در سطح جامعه از واقعیت هایی است که با آن روبرو هستیم و متاسفانه هنوز بسیاری از مردم اهمیت موضوع برای آنان روشن نشده و همکاری مناسبی در اجرای شیوه نامه های بهداشتی ندارند. 

وی خاطر نشان کرد: حفظ سلامت مردم از واجبات است و همه مدافعان سلامت تلاش می کنند تا بهترین خدمات را به بیماران ارائه دهند و یکی از نکات مهم استمرار تلاش های مجاهدانه کادر سلامت است که بصورت شبانه روزی به مردم ارائه می گردد و باید ارزش این خدمات به مردم معرفی گردد.

نماینده ولی فقیه در استان حفظ اعتماد مردم، پاسخگویی به شبهات برای اقناع عمومی و معرفی این خدمات شبانه روزی به  مردم را لازمه خدمات صادقانه برشمرد و افزود در همه شرایط باید پاسخگوی نیازهای مردم باشیم.

نماینده ولی فقیه افزود: 9 ماه تمام  مدافعان سلامت بصورت شبانه روزی در مسیر مبارزه با کرونا تلاش می کنند  تصمیم گرفتیم تا تقدیر کنیم از خدمات همه مدافعان سلامت که پرچمدار مبارزه با این بیماری هستند و چون امکان حضور در مراکز درمانی وجود نداشت به نماینگی از طرف همه مدافعان سلامت از ریاست و هیات رئیسه دانشگاه تقدیر می کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار