در برخی از سایت‌های فروش کالا قیمت مداد رنگی به ۷۴ میلیون تومان رسیده است. دبیر سابق انجمن تولیدکنندگان نوشت‌افزار می‌گوید: قیمت مداد خارجی بنا بر کیفیتش متفاوت است اما این قیمت مدادها را هرگز ندیدیم و نشنیدیم، مگر اینکه به این مدادها آب طلا زده باشند.
کد خبر: ۹۲۵۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴ 31 December 2020

یکی از سایت‌های فروش کالا قیمت مداد رنگی فابرکستل کارل باکس را 74 میلیون تومان درج کرده است! این قیمت برای سه جعبه مدادرنگی لحاظ شده است که بهای این مداد رنگی همانند خرید یک پراید کارکرده یا یک یخچال سای بای ساید تمام می‌شود.

فعالان بازار می‌گویند قیمت نوشت‌ افزارهای خارجی آنقدر گران شده است که هرکس نمی‌تواند برای خرید به سراغ این نوع برندهای لاکچری برود.

هرچند که قیمت مداد رنگی در بازار نوساناتی داشته است اما دبیر سابق انجمن تولیدکنندگان نوشت‌افزار درباره خرید و فروش قیمت مداد رنگی 74 میلیون تومانی توضیحات قابل توجهی دارد.

به گفته جهانبخش بهزادی، فابرکستل یک برند خارجی و تحت لیسانس آلمان است و هر کسی هم این اجناس را نمی‌خرد.

او می‌گوید: مداد تولید داخل هم داریم که قیمت آن مناسب است. اینکه در برخی از سایت‌های فروش نوشته‌اند قیمت چند جعبه مداد رنگی 70 میلیون تومان است و این قیمت مدادها را هرگز ندیدیم و نشنیدیم، مگر اینکه به این مدادها آب طلا زده باشند. فابرکستل از برندهای آلمانی و قیمت آن بالاست. امیدواریم روزی نرسد که قیمت مداد به این ارقام گفته شده برسد.

مدادرنگی ایرانی بین 70 تا 160 هزار تومان

این فعال بازار نوشت‌افزار به تجارت‌نیوز اظهار کرد: قیمت خارجی بنا بر کیفیتش متفاوت است. چین هم مداد درجه یک تا سه تولید می‌کند. تولیدکنندگان ایرانی هم برای تولید مداد همین رویه دارند. یعنی نوع کیفیت مداد متفاوت است.

به گفته بهزادی،قیمت یک جعبه مدادرنگی حدود 70 تا 160 هزار تومان است.

به گفته برخی تجار نمی‌توان از قیمت‌های عجیب مداد رنگی در بازار چشم‌پوشی کرد. به گفته یک واردکننده مداد، قیمت یک مدادرنگی 24 یا 36 عددی فابرکستل بین یک تا سه میلیون تومان است. به دلیل تداوم آموزش‌های آنلاین مدارس، تقاضا برای خرید مداد رنگی کاهش یافته است.

داوود بهزادی می‌گوید: البته با افزایش قیمت مداد رنگی‌های خارجی دیگر کسی برای لوازم تحریر پول نمی‌دهد. در این شرایط وضعیت مردم به حدی نیست که بخواهند بابت خرید مداد رنگی هزینه زیاد بپردازند.

مداد رنگی ۷۴ میلیون تومانی در بازار!

منبع : آفتاب

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار