دکتر اسحاق جهانگیری در جریان سفر به استان سیستان و بلوچستان، با حضور در بندر شهید بهشتی چابهار، ضمن بازدید از طرح های در دست اجرای بندر، کلنگ پروژه ساخت مخازن صادرات محصولات پتروشیمی مکران را بر زمین زد.
کد خبر: ۹۳۰۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸ 08 January 2021

به گزارش تابناک، با حضور معاون اول رییس جمهور عملیات اجرایی پروژه ساخت مخازن صادراتی محصولات مایع شهرک پتروشیمی مکران در پسکرانه بندر شهید بهشتی آغاز شد.

دکتر جهانگیری در مراسم آغاز عملیات این طرح، اظهار داشت: به فضل الهی یکی از آرزوهای هر ایرانی و بخصوص مردم شرق و جنوب شرق کشور محقق شده و بندر عظیم شهید بهشتی چابهار به یکی از بنادر مهم و استراتژیک تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه طرح های مهم توسعه ای در این منطقه در حال اجراست، افزود: امروز این منطقه قادر است نه تنها نیاز کشور بلکه نیازهای کل منطقه را تامین کند و اجرای این طرح ها برای آینده منطقه ما و بخصوص همسایگان بسیار مفید خواهد بود.

دکتر جهانگیری ادامه داد: خوشحالم که در این بندر مهم صادرات و واردات و ورود و خروج کالا هم به مقصدایران و هم کشورهای همسایه بخصوص افغانستان با سرعت و شدت در حال انجام است.

معاون اول رییس جمهور افزود: امروز بیش از ۳ هزار میلیارد تومان طرح در بندر در دست ساخت است و عملیات اجرایی پروژه مخابراتی برای منطقه نیز آغاز شده است که از مجریان طرح می خواهم با جدیت این طرح‌ها را پیگیری کنند.

در این سفر که به علت پاندمی ویروس کرونا کلنگ پروژه‌ها از طریق ویدئوکنفرانس زده شد، پوشش کامل رادیویی سواحل استان و احداث ساختمان جستجو و نجات دریایی پسابندر نیز آغاز شد.

گفتنی است دکتر جهانگیری ضمن صدور دستور آغاز پروژه ساخت مخازن پتروشیمی، در حضور وزیر راه، مسکن و شهرسازی، استاندار سیستان و بلوچستان و نیز مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی دستور موکد داد که این پروژه با حداکثر سرعت ساخته و به بهره‌برداری برسد.

جهانگیری بخشی دیگر از طرح ملی پتروشیمی مکران را کلنگ زد/ آغاز عملیات اجرایی ساخت مخازن ذخیره‌سازی و صادرات محصولات سومین قطب پتروشیمی کشور + تصاویر

جهانگیری آخرین قطعه پازل پتروشیمی مکران را کلنگ زد/ آغاز عملیات اجرایی ساخت مخازن ذخیره‌سازی و صادرات محصولات سومین قطب پتروشیمی کشور + تصاویرجهانگیری آخرین قطعه پازل پتروشیمی مکران را کلنگ زد/ آغاز عملیات اجرایی ساخت مخازن ذخیره‌سازی و صادرات محصولات سومین قطب پتروشیمی کشور + تصاویرجهانگیری آخرین قطعه پازل پتروشیمی مکران را کلنگ زد/ آغاز عملیات اجرایی ساخت مخازن ذخیره‌سازی و صادرات محصولات سومین قطب پتروشیمی کشور + تصاویرجهانگیری آخرین قطعه پازل پتروشیمی مکران را کلنگ زد/ آغاز عملیات اجرایی ساخت مخازن ذخیره‌سازی و صادرات محصولات سومین قطب پتروشیمی کشور + تصاویرجهانگیری آخرین قطعه پازل پتروشیمی مکران را کلنگ زد/ آغاز عملیات اجرایی ساخت مخازن ذخیره‌سازی و صادرات محصولات سومین قطب پتروشیمی کشور + تصاویر

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
یاد جهانگیری و روحانی بخیر، چه کردند با ما این مخبر و رئیسی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار