چهارمین روز بدون فوت بعد از اجرای محدودیت های هوشمند کرونائی و طرح خانه و محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی در استان
کد خبر: ۹۳۲۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰ 18 January 2021

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه با پشت سر گذاشتن 2 روز متوالی بدون فوت، خوشبختانه چهارمین روز بدون فوت را هم بعد از اجرای محدودیت های هوشمند کرونائی  و طرح خانه و محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی پشت سر گذاشیم افزود: خوشبختانه در 24 ساعت منتهی به صبح امروز پنجشنبه هیچ موردی از فوت بیماران کرونا مثبت در بیمارستان های استان نداشتیم.

وی ادامه داد: در 24 ساعت منتهی به صبح روز پنجشنبه ۲۵ دی ماه 1399 تعداد 43 مورد مثبت جدید آزمایشگاهی در دانشگاه های علوم پزشکی زابل، ایرانشهر و زاهدان شناسائی شد و تعداد کل موارد مثبت کوید 19 در سیستان و بلوچستان به رغم  26 هزار و  ۷۹۲ نفر رسید.

دکتر سید محمد هاشمی شهری افزود: صبح امروز، تعداد موارد بستری بیمارانی که علائم تنفسی داشتند زیر 100 نفر بود و در مجموع   ۹۳ بیمار تنفسی در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان بستری بودند که 31 نفر از این عزیزان بر اساس معیارهای آزمایشگاهی قطعا مبتلا به کرونا هستند.

وی خاطر نشان ساخت: با وجود خلوت شدن بیمارستان ها و بخش های بستری، اقدامات نظارتی، مراقبتی و حمایتی برای پیشگیری از وقوع موارد جدید با جدّیت و به صورت مستمر با همکاری مراقبان سلامت، داوطلبان بسیجی و داوطلبان هلال احمر در جریان است .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بیان کرد: با وجود آبی شدن شرایط استان از هموطنان عزیزم درخواست می کنم تا همچنان شیوه نامه های بهداشتی را با دقت رعایت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار