رئیس کلانتری ۱۳۵ آزادی از دستگیری سه زورگیر مسافرکش نما خبر داد و گفت: سارقان به ۲۰ فقره زورگیری تحت پوشش مسافرکشی اعتراف کردند.
کد خبر: ۹۳۴۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵ 24 January 2021

                                                   زورگیری در پوشش مسافرکشی

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سرهنگ پیمان احمدی اظهار کرد: با شکایت های طرح شده از سوی تعدادی از شهروندان با موضوع زورگیری توسط سه سارق مسافرکش نما در محدوده میدان آزادی تیمی از ماموران کلانتری ۱۳۵ آزادی تحقیقات خود را آغار کردند.

وی با بیان اینکه در بررسی های انجام شده مشخص شد که سرقت ها در تاریکی شب اتفاق افتاده است، گفت: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی و شناسایی مسیر تردد خودروی متهمان ماموران موفق شدند شماره خودرو و مشخصات چهره متهمان را شناسایی کنند و با انعکاس نتیجه تحقیقات پلیسی به مرجع قضایی دستور بازداشت آنان صادر شد.

رئیس کلانتری ۱۳۵ آزادی با اشاره به اینکه تصاویر به دست آمده از چهره متهمان در اختیار واحدهای گشتی این کلانتری قرار گرفت، اظهارکرد: گشت زنی های هدفمند آغاز شد تا اینکه شب گذشته یکی از گشت های انتظامی این کلانتری خودروی متهمان را شناسایی کرد و برای توقیف خودرو وارد عمل و بدین ترتیب موفق شد در یک عملیات تعقیب و گریز، مسیر فرار آنان را در تقاطع بزرگراه شهید لشکری با خیابان شیشه مینا مسدود و راننده و دو سرنشین خودرو را بازداشت کند.

وی افزود: با انتقال متهمان به کلانتری و بررسی های انجام شده هر سه متهم به ۲۰ فقره زورگیری از مسافران معترف شدند و اظهارکردند که پس از شناسایی مسافران را سوار بر خودرو می کردند، در میان مسیر ناگهان با سلاح سرد آنان را می ترساندند و پس از خارج شدن از مسیر اموالشان را زورگیری می کردند.

احمدی در توصیه ای به شهروندان گفت: در ساعات پایانی شب برای طی مسیر از خودروهای تاکسی خطی و یا اینترنتی استفاده کنید تا شاهد این گونه وقایع نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار