کد خبر: ۹۳۶۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲ 30 January 2021

امام جمعه اهل‌سنت ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: دشمنان به دنبال اختلاف بین مسلمانان هستند و کشورهای اسلامی باید همبستگی و اتحاد خودشان را حفظ کنند.

به گزارش ایرنا مولوی عبدالصمد کریم زایی در خطبه های این هفته نمازجمعه اهل سنت ایرانشهر اظهارداشت: کسانی که به دنبال اختلاف و تفرقه هستند روزی در درگاه الهی محاکمه خواهند شد. 

وی بیان کرد: ای مردم محبوب‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست هیچ وقت دچار وسوسه شیطان نشوید. 

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر افزود: انسان باید فقط از خداوند بترسد و حرف حق را در هر شرایطی بزند به طور مثال چهارم بهمن ماه در حاشیه نشست معتمدان، ریش سفیدان و سران طوایف این شهرستان خبرنگار صدا و سیما از من پرسید که نماز عید در چه مکانی جایز است که من گفتم در مسجد و در فضای باز و صحرا جایز است که همین مصاحبه من هم پخش شد ولی بعضی ها متاسفانه در فضای مجازی اعلام کردند که من این مصاحبه را تکذیب کرده ام. 

وی بیان کرد: مطلبی که من تکذیب کرده ام درخصوص تخریب عیدگاه که با هیچ کس حتی صدا وسیما مصاحبه نداشتم و آنچه مصاحبه کردم در مورد جواز نماز عید بود که در چه مکانی جایز است متاسفانه بهره برداری برخی از افراد سود جو ،تفرقه انگیز و افراد منافقی بودند که در فضای مجازی از طرف من پخش کردند.

مولوی کریم زایی گفت: ما همیشه به دنبال تشویق مردم به وحدت، انسجام و همدلی بوده و هستیم 

وی تصریح کرد: مردم هوشیار باشند و هیچ وقت مطالبی که در فضای مجازی مطرح می شود جدی نگیرند چونکه منافقان به دنبال ایجاد اختلاف هستند و برای احکام شرعی به علما رجوع کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار