کد خبر: ۹۳۶۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۲ 03 February 2021

رییس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس سیستان و بلوچستان گفت: علیرضا کاشانی نوجوان این استان در رقابت‌های استعدادیابی بیلیارد رده سنی زیر ۱۴ سال کشور مقام نخست را کسب کرد.

رامین زراعتگری با بیان اینکه علیرضا کاشانی از ۲ سال پیش ورزش بیلیارد را به صورت ابتدایی و زیر نظر مربیان سیستان و بلوچستان آغاز کرد اظهارداشت: این ورزشکار در ۶ ماه اخیر به صورت کاملا حرفه‌ای و با حمایت مستقیم هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان و زیرنظر مربی (سینا وفادار) به تمرینات حرفه‌ای و روزانه پرداخت. 

وی افزود: کاشانی توانست حداکثر امتیاز را در تمرین لاین آپ به ۹۲ رسانده و در رقابت‌های استعدادیابی که از طرف فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس جمهوری اسلامی ایران برای رده سنی زیر ۱۴ سال به صورت مجازی برگزار می‌شد شرکت کند.

رییس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این بیلیارد باز توانست با کسب ۶۹ امتیاز بالاترین برک این رقابت‌ها را کسب کند گفت: کاشانی با اختلاف ۳۰ امتیازی نسبت به نفر دوم این رقابت‌ها تمامی کارشناسان این ورزش در ایران را به شگفت آورد.

به گزارش ایرنا، بیلیارد نوعی بازی است که در فضای سرپوشیده در میزی مستطیلی پوشیده (با ماهوت سبز) با ۳ یا ۱۵ گوی و میله‌ای چوبی بازی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار