مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۲۳۰ بسته معیشتی - بهداشتی و ۲۳۰ کیسه آرد گندم در قالب طرح محرومیت زدایی در خانه‌های هلال روستایی بین نیازمندان هیرمند توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۱۴۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۶ 18 February 2021

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، علیرضا میربهاء الدین اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های بسیار مهم جمعیت هلال احمر مردمی بودن آن است و این جمعیت بر پایه مشارکت‌های مردمی شکل گرفته است.
وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر با خدمات خیرخواهانه و بشردوستانه بسیار گسترده در راستای کمک به محرومیت زدایی تلاش می‌کند، ادامه داد: در قالب این طرح همچنین ۶۰ تانکر آب ۵۰۰ لیتری نیز بین نیازمندان توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: همچنین راه‌اندازی یک باب مهدکودک و برنامه‌ریزی برای ساخت کتابخانه محلی در ۲ بخش قرقری و مرکزی با همکاری اداره‌کل بهزیستی و نهاد کتابخانه‌های استان نیز در هیرمند مورد توجه قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه توسعه متوازن و رفع محرومیت هدف اصلی اجرای این طرح است و باید به روستاها بیش از پیش توجه کرد، افزود: اجرای طرح‌های اشتغالزایی و کارآفرینی نیز در این مناطق الزامی است و باید کوشید تا بتوان با بهره‌گیری مطلوب از ظرفیت‌های شهرستانی در قالب طرح‌های توانمندسازی محلی با نظارت کامل، رسالت خود را به سرانجام رساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار