کد خبر: ۹۴۲۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۴ 25 March 2021

ما تقریباً 15 ماه پیش بی ام و X6 جدید را در حال آزمایش مشاهده کردیم و کشف کردیم که کوپه کراس اوور اصلی از هر زمان دیگری بیشتر اصلاح شده است و دارای بهترین موتورهای ارائه شده توسط بی ام و است.

ظاهراً این خودروساز باواریایی از فناوری های موجود در X6 فعلی راضی نیست و در حال حاضر فیس لیفت آن را آماده می کند. لازم به ذکر است، کمتر از دو سال از آغاز تولید نسل سوم می گذرد.

ما اولین عکس های جاسوسی از X6 به روز شده را داریم که تغییرات عمده ای را در داخل کابین نشان می دهد. به نظر می رسد که بی ام و کنترل های HVAC را در صفحه مرکز به روز شده X6 ادغام می کند. دکمه های فیزیکی که از مدل فعلی می شناسیم همچنان در این خودروی آزمایشی وجود دارد اما یک برچسب کوچک در زبان آلمانی وجود دارد که می گوید دکمه ها عملکردی ندارند. همچنین لازم به ذکر است که جعبه دنده در حال حاضر بسیار کوچکتر است اما ممکن است طراحی نهایی آن نباشد.

ما معتقدیم که حداقل 10 تا 12 ماه با دیدن X6 به روز شده فاصله داریم. این نمونه اولیه اولیه نشان می دهد که تغییرات در داخل احتمالاً چشمگیرتر خواهد بود اما ممکن است اصلاحات دیگری نیز برای قسمت بیرونی ایجاد شود.

4.jpg

6.jpg

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار