سینمادیلی/ مهراب قاسم خانی نویسنده سریال «پژمان» که اولین محصولی بود که از زوج پژمان جمشیدی و سام درخشانی استفاده کرد درباره مسیر این دو بازیگر در این سالها به هفت صبح گفت: الان جفتشان پرطرفدار شده اند. پژمان که اصلا دیگر وقت سر خاراندن ندارد. سام هم پشت سر هم پیشنهاد دارد. مثلا الان سر کار آقای کیمیایی است. از این زوج خیلی استقبال شده اما خودشان باید بدانند چطور آن را خرج کنند که تاریخ مصرفش تمام نشود.
کد خبر: ۹۴۴۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۴ 03 March 2021

ما خودمان به این نتیجه رسیده ایم کار روی زوج سام و پژمان دیگر بس است و بهتر است دیگر ادامه نداشته باشد. برای مردم تاریخ مصرفی وجود دارد. ممکن است بازیگر کمدی باشی و با یک تیپ و بازی خاص به شدت جواب بگیری اما شاید بعدش سلیقه مردم عوض شود. ما در سریال های تلویزیونی بازیگران زیادی داشته ایم که با یک تیپ جا افتاده اند و آن را برده اند در سینما و چند سالی خرج کرده اند اما یک مرتبه تمام شده اند چون کاملا به ذایقه مخاطب بستگی دارد. اگر نه کارگردان و تهیه کننده ایی که دارد از بازیگر استفاده می کند بدش نمی آید که باز هم این همکاری را ادامه دهد.

حضور در «تگزاس» انتخاب خودشان بود ما که نمی توانستیم دخالت کنیم. ولی یادم هست در شروع «تگزاس» خیلی صحبت کردیم که با احتیاط این کار را انجام دهید تا اگر خواستیم پژمان را ادامه دهیم ضربه ایی به کارمان نخورد. البته من هیچ وقت «تگزاس» را ندیدم.و نمی دانم کارشان چطور بود اما احساس می کنم کم کم بسشان است. برنامه ای برای ادامه «خوب بد جلف» نداریم برای سریال هم برنامه ایی نداشتیم. اصرارها و فشارها باعث شد پیمان ادامه دهد. اما دیگر گفتیم بس است. به نظرم خودشان هم باید مواظب این ماجرا باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار