با راه‌اندازی پویش «عیدی برای همه»:
در آستانه فرارسیدن سال نو، جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» از ۱۴ اسفندماه در سطح استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۵۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷ 02 March 2021

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌ و بلوچستان گفت: در آستانه فرارسیدن سال نو، جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» از ۱۴ اسفندماه در سطح استان برگزار می‌شود.

سیدمهدی عبادی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌ و بلوچستان گفت: در آستانه فرارسیدن سال نو، جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی و تأمین پوشاک و ملزومات نوروزی دانش‌آموزان نیازمند از ۱۴ اسفندماه در سطح استان برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت پرهیز از تجمعات، جشن نیکوکاری امسال به‌صورت مجازی و در قالب پویش «عیدی برای همه» برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روش‌های مختلفی جهت مشارکت در این جشن در نظر گرفته شده است، بیان کرد: مردم نوع‌دوست ما می‌توانند کمک‌های انسان‌دوستانه خود را به حساب صندوق امداد ولایت به شماره ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه واریز ۸۸۰۳۵۶۱۳۶ و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۶۵۲۴۲ به نام صندوق امداد ولایت واریز کنند.

عبادی افزود: علاقه‌مندان همچنین می‌توانند با مراجعه به سایت emdad.ir و یا از طریق تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷ و همچنین شماره‌گیری کد دستوری #۱*۰۵۴*۸۸۷۷* با تلفن همراه نسبت به پرداخت کمک‌های خود اقدام کنند.

وی گفت: امکان پرداخت الکترونیک کمک‌های مردمی از طریق اپلیکیشن‌های سکه، ایوا و سنا نیز فراهم شده که علاقه‌مندان می‌توانند با دریافت رایگان این اپلیکیشن‌ها و نصب آن بر روی تلفن همراه از قسمت نیکوکاری، کمک‌های خود را پرداخت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار