رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: در یک‌ماه اخیر بیش‌از ٨٠٠ تن کالای اساسی در سطح این شهرستان به منظور تنظیم بازار و رفع مایحتاج شهروندان توزیع شده است.
کد خبر: ۹۵۰۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۶ 23 March 2021

به گزارش تابناک سیستان‌وبلوچستان مهرداد طاهری گفت: با هدف تنظیم بازار و جلوگیری از گرانفروشی اقلام ضروری شامل گوشت، برنج، روغن، شکر، میوه و مرغ با قیمت دولتی تامین و در نقاط مختلف شهرستان توزیع شده است.

وی توزیع ۱۳۰ تن شکر تنظیم بازار با قیمت مصوب هر کیلوگرم ۷۶۵۰ تومان، جذب ۱۴۰ تن برنج پاکستانی و هندی با قیمت فروش هر کیسه ۱۰ کیلویی ۲۰۵ هزار تومان و ۱۸۵ هزار تومان، توزیع ۲۱۵ تن مرغ کشتار روز کشتارگاه ایرانشهر با قیمت مصوب هر کیلوگرم۲۳ هزار تومان، توزیع ۲۵۰ تن روغن در دو بخش صنف و خانوار با قیمت های مصوب، توزیع ۱۰ تن سیب و پرتغال تنظیم بازار، جذب و توزیع مرغ منجمد تنظیم بازار با قیمت هر کیلوگرم ۱۵۵٠٠ تومان، توزیع ۳۰ تن قند تنظیم بازار در بیش از ۷۰ واحد صنفی سطح شهرستان و بخش های تابعه با قیمت مصوب هر کیلوگرم ۱۰ هزار تومان، جذب و توزیع ۲۰ تن تخم مرغ با قیمت مصوب در بیش از ۳۰ واحد صنفی سطح شهرستان است.

رییس اداره صنعتف معدن و تجارت ایرانشهر گفت: در این مدت نظارت مستمر بر واحدهای تولیدی مرغ صورت گرفته بطوریکه منجر به تشکیل پرونده تخلف برای ۱۱ واحد تولیدی با ارزش ۲۲ میلیارد ریال جریمه شده است. 

وی بیان کرد: نظارت مستمر بر واحدهای نانوایی توسط اعضای کارگروه گندم آرد و نان شهرستان و تشکیل پرونده تخلف ۱۵ واحد نانوایی به ارزش ١۶ میلیون ریال به اتهام تخلفات گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه آرد و سوخت، کم فروشی و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی از دیگر اقدامات اداره صمت  ایرانشهر جهت جلوگیری از تخلفات صنفی بوده است. 

طاهری افزود: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را از طریق تلفن ۱۲۴ به اداره صنعت، معدن و تجارت اعلام کنند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار