کد خبر: ۹۵۲۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۳ 01 April 2021

- آرامش و امنیت پایدار در جنوب شرقی‌ترین دیار ایران زمین «سیستان و بلوچستان» حاصل مجاهدت‌های خاموش و بی‌نام و نشان سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

به گزارش ایرنا قرارگرفتن در همسایگی مناطق بحرانی ۲ کشور افغانستان و پاکستان، استان سیستان و بلوچستان را در برهه‌هایی متاثر از ناامنی ها و تشنج های مداوم آن سوی مرزها قرار داده بود اما تلاش های بی وقفه و شبانه روزی نیروهای امنیتی، اطلاعاتی، انتظامی و نظامی بویژه سربازان گمنام امام زمان (عج) و همکاری خوب مردم امنیت پایدار را برای این استان مرزی ایران اسلامی به ارمغان آورده است.

رونق اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هر جامعه با امنیت پایدار حاصل می شود و نظام اسلامی نیز وظیفه تولید و تامین امنیت را برعهده دارد که در این میان سربازان گمنام امام زمان(عج) به عنوان مخلص ترین نیروهای انقلابی همواره با اقتدار جلوتر از دشمن حرکت کرده و به سبب اشراف اطلاعاتی توطئه‌ها را خنثی و امنیت این نقطه حساس و استراتژیک کشور را تامین و تضمین می‌کنند. 

خدمت خالصانه و بی ادعا به مردم و میهن و نظام اسلامی در پس گمنامی از ویژگی های مهم نیروهای اطلاعاتی ایران است، خدمتی که از ایمان و اخلاص سرچشمه بگیرد ثمره ای شیرین چون امنیت و آرامش را برای هموطنان رقم می زند و همین دستاوردهای بزرگ ایران اسلامی را به امن ترین کشور تبدیل کرده و آسودگی خاطر را برای ساکنان استانهای مرزی و حساسی چون سیستان و بلوچستان فراهم آورده است.

ایثار و فداکاری همین نیروهای مخلص و مقتدر موفقیت های بسیار چشمگیری را نصیب مردم کشورمان کرده است بطوریکه برخی عملیات های سربازان گمنام امام زمان (عج) همچون بدام انداختن تروریست معروف و سابقه دار « عبدالمالک ریگی» و وارد کردن ضربه های سهمگین بر پیکر گروهکهای تروریستی دنیا را به شگفتی واداشته است.

سربازان گمنام حافظ اسرار مردم

نماینده  مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) حافظ اسرار مردم و افشا کننده توطئه های دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

آیت الله عباسعلی سلیمانی با تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار داشت: این نیروهای جان بر کف همگام و همدوش با نیروهای نظامی، انتظامی و مرزبانی برای برقراری امنیت ایران اسلامی نقش آفرینی می کنند.
نماینده سابق ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه فعلی کاشان افزود: سربازان گمنام امام زمان(عج) بر خلاف سایر نیروهای نظامی و انتظامی به طور پنهانی برای تامین امنیت ایران اسلامی تلاش می کنند و در گمنامی جان را در طبق اخلاص گذاشته و از امنیت و آرامش هموطنان دفاع می کنند.
آیت الله سلیمانی افزود: امروز بهانه ناامنی به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست و عملکرد دستگاه های قضایی و اطلاعاتی در این زمینه به طور قطع ستودنی است به طوری که با اخلالگران امنیت، مفسدان اقتصادی و گروهکهای تروریستی قاطعانه برخوردی می کنند.

امنیت و آرامش ایران مرهون فداکاری سربازان گمنام 

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر نیز گفت: سربازان گمنام افرادی مخلص، دیندار و انقلابی هستند و امنیت و آرامش کشورمان مرهون رشادتها و هوشیاری آنان است.

مولوی عبدالصمد کریم‌زایی با گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: امنیت امروز جمهوری اسلامی با حسن تدبیر و مدیریت جوانان بسیار خوب در وزارت اطلاعات تحقق یافته است.
وی ادامه داد: سربازان گمنام امام زمان(عج) بدون تحقیق و بررسی هیچ گونه اقدامی انجام نمی دهند وقتی که تخلف فردی ۱۰۰ درصد برای آنان مشخص شد وارد عمل شده و در درجه نخست سعی می کنند با تذکر طرف را آگاه سازند.
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر افزود: سربازان گمنام تلاش های زیادی برای بازگشت افراد فریب خورده از بیگانگان به دامان نظام و میهن اسلامی انجام داده و تاکنون شمار زیادی از فریب خوردگانی که تحت تاثیر القائات پوچ دشمنان سلاح در دست گرفته و علیه کشور وارد عمل شده اند را هدایت کرده و مورد لطف و رافت نظام اسلامی قرار داده و به آغوش کشور و خانواده‌شان بازگرداندند.
مولوی کریم زایی ادامه داد: برخی از نادمان از این فرصت استفاده کرده و به راحتی به زندگی خود در کشور ادامه می دهند.
وی گفت: بدون امنیت، سرمایه گذاری صورت نمی گیرد زیرا سرمایه‌دار هر کجا احساس امنیت کند سرمایه گذاری می کند بنابر این رونق اقتصادی در جامعه با امنیت پایدار تحقق می یابد که باید مردم در این زمینه با سربازان گمنام همکاری کنند.
وی نقش سربازان گمنام امام زمان (عج) را در ایجاد وحدت و پیشگیری از هر گونه افراط و تفریط در ایرانشهر مهم دانست و اظهار داشت: آرامش امروز ما به فضل خداوند و هوشیاری سربازان گمنام بدست آمده است.

مولوی کریم‌زایی در خطبه های نماز جمعه نیز گفت: برادران ما در اداره اطلاعات واقعا برای تامین امنیت و آسایش جامعه زحمت می کشند.

وی بیان کرد: در هر کشوری نیروی اطلاعات وجود دارد، اطلاعات یعنی انتقال خبرهای واقعی و خبرهایی که از خیلی مشکلات و مسائل جلوگیری می کند، هیچ کشوری بدون اطلاعات نمی تواند امنیت واقعی داشته باشد.

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر اظهار داشت: سربازان گمنام بدون هیچ چشم داشتی به وظیفه خود عمل می کنند و تلاش شبانه روزی این عزیزان منجر به تامین امنیت برای جامعه می شود.

نماینده مردم خاش، میرجاوه و بخش‌های نصرت آباد و کورین زاهدان در مجلس شورای اسلامی نیز با تبریک هفته گرامیداشت سربازان گمنام امام زمان (عج)، اظهار داشت: دستاوردهای سربازان گمنام امام زمان (عج) به مرزهای جغرافیایی ایران خلاصه نمی‌شود و تأثیر حضور آنها در کشورهای دیگر هم قابل مشاهده است.

اسماعیل حسین زهی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دشمنان تصریح کرد: بخشی از این تحریم‌ها توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خنثی شده است.

وی گفت: فراهم کردن بسترهای سرمایه گذاری از طریق ایجاد امنیت، جلوگیری از ناامنی و کشف توطئه‌های دشمنان از جمله اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان سیستان و بلوچستان است.

نبض امنیت در دستان سربازان گمنام امام زمان (عج)

 معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان نیز گفت: امنیتی که در این استان برای مردم ایجاد شده حاصل تلاش‌ سربازان گمنام است که در طول شبانه روز برای کسب اخبار و اطلاعات، رصد معاندان نظام و دشمنان و بدخواهان جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند.

محمد هادی مرعشی با تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) اظهارداشت: فضای سرزمینی سیستان و بلوچستان و ویژگی‌های خاص جغرافیایی و ژئوپلیتیکی و همسایگی آن با کشورهای افغانستان و پاکستان موقعیت امنیتی این استان را در وضعیت ویژه قرار داده که در این شرایط حساس نیروهای اطلاعاتی نبض امنیت را در دست گرفته و فراتر از هستی شان با بخشش جان و راحتی شان امنیت و آرامش را به مردم ایران هدیه کردند.

وی ادامه داد: هم مرزی سیستان و بلوچستان با دو کشور آشوب زده منطقه سبب شده علاوه‌بر گروه‌های معاند نظام افزون‌بر ۱۶ سیستم جاسوسی در منطقه برای ایجاد نا امنی در این استان فعال باشند اما با هوشیاری و ایثار شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) نه تنها اجازه تعرض به خاک میهن داده نشده بلکه اقدامات مثبت امنیتی این استان را تقویت کرده و جایگاه آن را در تراز امنیتی کشور ارتقا داده است.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دستاوردهای سربازان گمنام امام زمان(عج) در این استان مرزی نه تنها موجب آسایش و رفاه و تامین حفظ جان و مال و ناموس مردم شده بلکه موجب ثبات اقتصادی و اجتماعی نیز شده است.

وی با بیان اینکه امنیت، آرامش و توسعه امروز سیستان و بلوچستان را نمی‌توان بدون حضور و تاثیر فعالیت سربازان گمنام امام زمان(عج)متصور شد، بیان کرد: هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) فرصتی برای قدردانی از زحمات شبانه روزی، طاقت فرسا و بی ریای حافظان امنیت و آسایش است.

مرعشی ادامه داد: نکوداشت خدمت‌گزاران مردم در وزارت اطلاعات با این حجم از ایثار و فداکاری به یک هفته ویژه منحصر نمی‌شود و مردمان سیستان و بلوچستان همواره سربازان و نگاهبانان امنیت‌شان را پاس می‌دارند و ارج می نهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار