کد خبر: ۹۵۲۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۶ 01 April 2021

مدیر شبکه بهداشت و درمان میرجاوه گفت: با توجه به شناسایی نخستین مورد مثبت کرونا انگلیسی در این شهرستان مردم سیستان و بلوچستان از سفر به منطقه خودداری کنند.

دکتر مصطفی احمدی مقدم روز چهارشنبه‌ در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: ویروس جهش یافته کرونا انگلیسی جامعه را با چالش‌های جدی مواجه می‌کند تغییر جهش‌ این ویروس می‌تواند بسیار چالش برانگیز و مشکل ساز باشد کما اینکه سرایت پذیری ویروس بالا، مرگ و میر آن زیاد و گروه‌های سنی پایین را مبتلا می‌کند که این نیاز به توجه ویژه دارد.

وی ادامه داد: تنها راه جلوگیری از انتشار ویروس کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است که می‌تواند در جلوگیری از شیوع مجدد ویروس کرونا بسیار کمک کند.

مدیر مرکز بهداشت و درمان میرجاوه گفت: با توجه به خطر سرایت بالای کرونا انگلیسی از عموم مردم خواهشمندیم از هرگونه تردد غیرضروری به این شهرستان خودداری کنند.

به گزارش ایرنا تاکنون افزون‌بر ۵۰ مورد ابتلا به کرونا انگلیسی در سیستان و بلوچستان به ثبت رسیده که بیشترین موارد ابتلای این ویروس در ایام نوروز به دلیل برگزاری دورهمی خانوادگی و مجالس عزاداری و عروسی گزارش شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار