فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کنگاور گفت: جهادگران بسیجی این ناحیه سال گذشته با کمک دستگاه‌های حمایتی کمیته امداد و بهزیستی ۱۰ واحد مسکونی برای افراد نیازمند احداث کردند.
کد خبر: ۹۵۶۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴ 17 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،سرهنگ پاسدار «علی‌اصغر اله‌دانه» به برنامه های سال ۱۴۰۰ سپاه ناحیه کنگاور اشاره کرد و اظهار داشت: سال جاری که از سوی مقام‌معظم رهبری به‌سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی‌ها نام‌گذاری شده از نگاه ما یک راهبرد و یک امر از سوی فرمانده کل قوا است که با تمام توان برای تحقق شعار سال تلاش می کنیم.

وی با اشاره به این‌که در این ‌راستا حوزه راهبردی سپاه ناحیه شهرستان کنگاور برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده و هیات‌های اندیشه‌ورز و گروه‌های تخصصی در این راستا تشکیل‌شده‌اند افزود: از ابتدای سال تاکنون جلسات مستمری با حضور اعضای هیات‌های اندیشه‌ورز کارشناسان مختلف برگزار و نقطه‌نظرات مناسب و تحلیل‌های کارشناسی نیز گردآوری شده‌است.

فرمانده سپاه ناحیه کنگاور در ادامه از استمرار تلاش و کوشش در مقابله با ویروس منحوس کرونا در سال جاری خبر داد و گفت: در این ‌راستا طرح‌های مختلفی در چند محور برای پیشگیری و مقابله با این ویروس منحوس در دست اجرا است.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های امام رضا (ع)، مدیریت قرارگاه زیستی و طرح صاحب زمان(عج)، در برخورد با سودجویان و احتکارکنندگان صنایع غذایی، اظهار داشت: در بین طرح‌هایی که در حال اجراست طرح بزرگ قرارگاه حاج‌قاسم سلیمانی در کمک به دولت برای مقابله و کنترل بیماری کووید ۱۹ از اهمیت بالایی برخوردار است.

او با بیان این‌که سپاه ناحیه کنگاور در راستای فعالیت این قرارگاه در سه کمیته مراقبتی، نظارتی و حمایتی در خدمت مردم خواهد بود، افزود: از ابتدای سال تاکنون ۶۰۰ بسته کمک معیشتی در ۲ مرحله و در مجموع بیش از ۹ هزار بسته در بین نیازمندان تقسیم شده ‌است.

فرمانده سپاه ناحیه کنگاور در ادامه با بیان این‌که اجرای رزمایش در ابتدای ماه رمضان، اواسط ماه و میلاد با سعادت پیامبر خاتم محمد مصطفی(ص) و همچنین عید سعید فطر در دستور کار بسیج شهرستان است، اظهار داشت: این رزمایش‌ها در پاسخ به لبیک به فرمان مقام‌معظم رهبری مبنی‌بر اجرای رزمایش‌ها و کمک‌های مؤمنانه در ماه مبارک رمضان خواهد بود.

سرهنگ اله‌دانه در ادامه به دیگر برنامه‌های سپاه ناحیه در سال جاری اشاره کرد و افزود: برگزاری نهضت های روشنگری و بصیرت افزائی در حوزه انتخابات و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای که به‌طور قطع دشمن‌شکن و صیانت از نظام جمهوری اسلامی خواهد بود، در دستور کار بسیجیان قرار دارد.

به گفته‌ فرمانده سپاه ناحیه کنگاور تلاش برای انتخاب آگاهانه و تشکیل دولت جوان انقلابی که مورد تاکید مقام‌معظم رهبری است باید مورد توجه قرار گیرد.

به گفته فرمانده سپاه کنگاور، بسط و گسترش گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف، انجام امورات فرهنگی و هنری در مناسبت‌های مختلف انجام یادواره شهدا، سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران، غبارروبی مزار شهدا و تجدید پیمان با آرمان های امام و شهدا از دیگر برنامه‌های سپاه ناحیه در سال ۱۴۰۰ است.

سرهنگ اله دانه در خاتمه اظهار داشت: اجرای برنامه‌های متنوع معنوی همچون برگزاری راهیان‌نور در بستر فضای مجازی و در صورت نابودی کرونا به ‌صورت حضوری، اجرای برنامه‌های تاکتیکی بسیجیان در گردان‌های بیت‌المقدس و امام علی (ع) در شهرستان و حضور تمام قد در کنار مردم در مخاطرات و حوادث مختلف همچون زلزله سی سخت از دیگر برنامه های مستمر بسیج است.

کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار