فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری اعضای باند 5 نفره سارقان مسلح تلفن همراه با 20 فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۵ 29 April 2021

سردار احمد طاهری در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه گوشی تلفن همراه در معابر  و محلات حاشیه ای شهرستان "زاهدان" موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی صورت گرفته توسط پلیس مشخص شد 5 نفر سرنشینان یک دستگاه سواری پراید در ساعات پایانی شب اقدام به پرسه زنی در معابر و محلات حاشیه ای شهر زاهدان کرده و با تهدید سلاح شکاری اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه شهروندان می کنند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان ادامه داشت تا اینکه یکی از واحدهای گشت انتظامی در ساعات پایانی شب هنگام گشت زنی در یکی از محلات زاهدان سارقان را که در  حال سرقت مسلحانه پول و تلفن همراه یک شهروند بودند مشاهده و آنها را در یکی اقدام ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

سردار احمد طاهری با اشاره به کشف یک قبضه سلاح شکاری، بهمراه 12دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه در بازرسی از خودروی سارقان گفت: متهمان که پس انتقال به کلانتری و روبرو شدن با مستندات پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند در بازجویی های تکمیلی به 20 فقره سرقت مسلحانه گوشی تلفن همراه و وجوه نقد شهروندان در سطح معابر شهرستان زاهدان اعتراف کرده اند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: هر 5 متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی از شهروندان خواست با رعایت نکات امنیتی و توجه به هشدارهای انتظامی دست سارقان را در رسیدن به اهداف شومشان کوتاه و در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس 110 سریعا موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار