نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌ و بلوچستان:
نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: سازمان صمت مسأله فعالیت مافیا و ممانعت از ورود سرمایه گذاران به بخش های مختلف را بررسی نماید.
کد خبر: ۹۶۰۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۹ 03 May 2021

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زاهدان در دیدار رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ضمن گرامیداشت فرا رسیدن لیالی قدر؛ توفیق استفاده از این شب ها برای تحول روحی و معنوی را از خداوند منان مسئلت نمود و گفت: طبق گزارش های ارائه شده پیشرفت های خوبی در حوزه صنعت، معدن و تجارت استان صورت گرفته که جای تقدیر و تشکر دارد و نشان دهنده این است که می توان عملکرد خیلی بهتری بر جای گذاشت.

امام جمعه زاهدان افزود: سوال اصلی این است که چرا با وجود ظرفیت های بی شمار در استان اما در طول سالیان متمادی کار به خوبی انجام نشده و در این بین یک حرفی که مطرح می شود وجود مافیا در برخی موارد است.

آیت‌الله محامی خواستار بررسی نقش احتمالی مافیا در برخی حوزه ها توسط سازمان صمت شد و بیان داشت: وجود مافیا و عدم اجازه آن برای ورود سرمایه گذاران به بخش های مختلف شنیده می‌شود و نمی توان از آن مطمئن بود و نیاز است تا سازمان صمت بررسی و رسیدگی بیشتر و بهتری در این حوزه داشته باشد.

وی ادامه داد: فراخوان های انجام شده برای سرمایه گذاری در حوزه معدن، صنعت و حتی نانوایی ها مایه امیدواری و مانعی برای برخی باندبازی هاست البته باید تحفظ شود تا در مرحله اعطای مجوز نیز اعمال نفوذ صورت نگیرد.

آیت الله محامی خاطر نشان کرد: اگر مافیا وجود داشته باشد یک بخش آن در استان و غالب آن در مرکز کشور است که به مراتب برخورد با آن نیز سخت تر خواهد شد و نیاز است تا در این صورت راهکارهایی توسط سازمان صمت برای چگونگی ورود سرمایه گذاران به بخش های مختلف ارائه شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان اظهار کرد: برگزاری جلسات تخصصی در سازمان صمت در صورتی که به بررسی ریز تر مشکلات و ارائه راهکار منجر شود می تواند نقشه راهی برای نیروهای جدید و متولیان بعدی کار باشد.

همچنین در ابتدای این دیدار داوود شهرکی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به ارائه گزارشی از عملکرد این مجموعه در سال گذشته پرداخت و گفت: در مجموع با حمایت های صورت گرفته توسط سازمان صمت بیش از ۴۷ واحد تولیدی تعطیل در سال گذشته احیا شده است‌.

وی ایجاد واحد های فرآوری، تقسیط بدهی های مالیاتی و معوقات بانکی را از جمله طرح های مهم و موفق سال گذشته عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار