کد خبر: ۹۶۴۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۷ 06 June 2021

حوادث رکنا : پلیس فتای ملایر فردی را که مرتکب سوزاندن گرگ شده بود را دستگیر کرد.

همدان فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از شناسایی و دستگیری فرد سوزاننده یک قلاده گرگ با تلاش کارشناسان پلیس فتا در شهرستان ملایر خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدباقر سلگی با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی گزارشات دریافتی مبنی بر انتشار تصاویری از سوزاندن جسد یک قلاده گرگ در قالب استوری در فضای مجازی و اظهارنارضایتی کاربران و دوستداران حیات وحش، پیگیری این اقدام غیرقانونی در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی در این رابطه افزود: طی هماهنگی با دستگاه قضایی و انجام اقدامات فنی و تخصصی توسط کارشناسان این پلیس، سرانجام مکان این متهم در یکی از روستاهای شهرستان شناسایی و نامبرده با حضور اکیپ مأموران پلیس فتا و پلیس آگاهی دستگیر شد.

سلگی اظهار کرد: بلافاصله متهم به یگان انتقال و پس از تحقیقات فنی و تخصصی، ابتدا منکر بزه انتسابی شد اما پس از ارائه ادله و مستندات انکارناپذیر، به ناچار لب به اعتراف گشود و اقرار کرد «سه روز پیش در صحرا به همراه دوستان خود با گرگی مواجه شدیم که پس از سوزاندن جسد گرگ فیلم آن را در اینستاگرام، منتشر کردیم اما از مشکلات قضایی این موضوع مطلع نبودم و هم اکنون نادم و پشیمان هستم».

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به اینکه این متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شد، تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده و مشکوک شدن به این صفحات با پلیس فتا به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.ir یا شماره تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار