کد خبر: ۹۷۸۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۸ 25 July 2021
فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان از اجرای طرح‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای حل مشکل آب مناطق روستایی استان خبر داد و گفت: اما موضوع بسیار مهم که روی آن تمرکز شده ایجاد زیرساخت‌های آبرسانی است.
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان به نقل از میزان، بنا به اعلام سپاه نیوز، سردارسرتیپ دوم پاسدار احمد شفاهی در حاشیه جلسه فرمانده کل سپاه با فرمانده‌هان سپاه‌های استانی با موضوع کرونا و کم‌آبی، گفت: استان پهناور سیستان و بلوچستان ۵ هزار روستا و آبادی دارد که در طول عمر پر برکت انقلاب اسلامی خدمات بسیار ارزشمندی در حوزه زیرساخت‌های آب توسط متولیان مربوطه انجام شده است.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه به علت خشکسالی‌های پی در پی در ۲۰ سال گذشته و مشکلات موجود، حدود هزار و ۵۰۰ روستای استان با تنش آبی روبروست، گفت: به لطف الهی و هم‌افزایی؛ طرح‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تهیه شده است که امیدواریم با همت مردم و مسئولان این مشکل به طور زیربنایی حل شود.

سردار احمد شفاهی با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج با همه ظرفیت در کنار مردم است و اقدامات بسیار خوبی را در جهت حل مسائل مردم انجام داده است، تاکید کرد: بحث آب از مواردی است که ما گام‌های خوبی برداشته ایم و امیدواریم در کنار دولت مستقر و دولت آینده و همه سازمان‌هایی که دلسوز مردم هستند مانند آستان قدس رضوی و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و خیرین؛ شاهد رفع مشکلات در آینده نه چندان دور باشیم.

وی افزود: در کوتاه مدت اعزام تانکر به نقاط کم آب را در دستور کار داریم و بحث دیگر تامین تانکر‌های بزرگ در نقاط مختلف بوده است که به وسیله تانکر‌های سیار پر می‌شود، ولی موضوع بسیار مهم که روی آن تمرکز شده ایجاد زیرساخت‌های آبرسانی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار