کد خبر: ۹۷۹۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶ 17 July 2021

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان طی اطلاعیه‌ای فوت شهروند زاهدانی به دلیل دریافت واکسن کوو برکت را تکذیب کرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان، ساعاتی پیش توییتی منتشر شد که مدعی است یک از هموطنان بلوچ بنام محمد نور اربابی ۷۱ ساله در روز ۱۶ تیرماه واکسن کووبرکت را دریافت و پس از ۲۴ ساعت از تزریق واکسن در روز ۱۷ تیر فوت کرده است.
برای اثبات دروغ بودن این خبر کافیست بدانیم در تاریخ ۱۶ تیر هنوز تزریق واکسن کوو برکت در سیستان و بلوچستان شروع نشده بود و تزریق این واکسن در روز ۱۷ تیر، بصورت نمادین برای استاندار سیستان و بلوچستان معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این استان و چند تن از خانواده محترم شهدا شروع شد و طبیعتا فوت این هموطن عزیزمان ارتباطی با واکسن کووبرکت نداشته است.
اطلاعات افرادی که تاکنون واکسن دریافت کرده‌اند نیز کاملا موجود و محفوظ است و با وجود تزریق بیش از  چهار هزار دز از این واکسن در شهر زاهدان، نه تنها موردی از فوت اتفاق نیافتاده بلکه حتی عارضه جدی نیز گزارش نشده است.  

با شروع گسترده تزریق واکسن ایرانی به افراد بالای ۵۰ سال در سیستان و بلوچستان و استقبال گسترده و دلگرم‌کننده هموطنان انتظار داشتیم تا تحرکات رسانه‌ای اپوزیسیون خارج‌نشین برای محروم کردن مردم عزیزمان از این فرصت ارزشمند شروع شود، امّا نه اینقدر با عجله و ناشیانه.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار