ایرنا/ فرمانده نیروی زمینی ارتش برپایی سامانه‌های پزشکی درمانی سیار و ثابت و رفع مشکل آب را از مهم‌ترین اولویت‌های هموطنان در استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد و گفت: تا زمانی که مشکلات مردم برطرف نشود در کنار مردم می مانیم.
کد خبر: ۹۷۹۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۸ 23 July 2021

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، سرتیپ کیومرث حیدری در بازدید از مناطق روستایی و مرزی استان سیستان و بلوچستان در جمع مردم صدیف سنچولی شهرستان هیرمند اظهار کرد: نیروی زمینی ارتش با تمام توان به خدمت‌رسانی به مردم شریف سیستان و بلوچستان ادامه خواهد داد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در مورد ظرفیت‌های نیروی زمینی ارتش در اجرای طرح‌های مردم‌یاری، گفت: برپایی بیمارستان مجهز سیار، آبرسانی، راه‌اندازی خط لوله آب، نصب تانکرهای آب، ‌اهدای کمک‌های مومنانه، پایش سلامت رایگان و چندین طرح در حوزه خدمات رسانی از جمله اقداماتی است که نیروی زمینی ارتش در این منطقه انجام داده و تا زمانی که مشکلات برطرف نشود، کنار مردم می‌مانیم.

حیدری ادامه داد: در مقطع کنونی فراهم کردن امکانات پزشکی و برطرف‌سازی مشکل آب و آبرسانی از مهمترین اولویت‌های مردم و هموطنان عزیزمان در مناطق استان سیستان و بلوچستان است.

وی با اشاره به مطالبات و خواسته‌های مردم این منطقه از نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: در دیدارهای چهره به چهره‌ای که با مردم منطقه صدیف سنچولی شهرستان هیرمند داشته‌ایم برخی اقدامات، شامل اهدای کمک‌های مومنانه در قالب مواد غذایی، نصب ۲۷ تانکر آب آشامیدنی برای هر خانواده و احداث سرویس‌های بهداشتی و حمام را در دستور کار خود قرار دادیم که در روزهای آتی این اقدامات در این منطقه انجام خواهد شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین از انعقاد تفاهم نامه‌ای بین آبفای استان سیستان و بلوچستان با نیروی زمینی ارتش برای برطرف‌سازی مشکل آب در بخش‌های روستایی شهرستان‌های زاهدان، خاش و زابل خبرداد و گفت: در بازدید از تصفیه‌خانه آب زهک با مدیرعامل محترم آبفای استان در خصوص رفع مشکل آب تفاهم‌نامه‌ای تدوین کرده‌ایم که در حال حاضر طرح خط لوله ۹۰ کیلومتری آبرسانی آغاز شده و در روزهای آینده برای بیش از ۱۷ روستا در این مناطق اقدامات آبرسانی انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار