فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۹۲۳ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک و دستگیری چهار قاچاقچی در عملیات تکاوران پلیس در مسیر ارتباطی جنوب به شمال این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۸۶۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۹ 17 August 2021

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، سردار احمد طاهری اظهار داشت: تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان در اجرای طرح‌های مقابله با قاچاق مواد افیونی و برخورد با سوداگران مرگ، با پیگیری‌های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر مسیرهای ارتباطی استان از تحرکات و فعالیت یک باند قاچاق حرفه‌ای مطلع شدند.

وی افزود: در این رابطه روز گذشته اعضای این باند که قصد انتقال محموله‌ای از مواد افیونی را از شهرستان‌های جنوبی به شمال استان و سپس از این مسیر به صورت شبانه محموله مورد نظر را به استان‌های شمالی کشور انتقال دهند در رصد اطلاعاتی مأموران انتظامی خاش و همچنین شهرستان زابل قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این عملیات با اقتدار هر چه تمام نیروهای انتظامی استان در این ۲ شهرستان که به صورت هماهنگ و همزمان انجام شد، اعضای این باند با استفاده از ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و یک دستگاه سواری پراید در یکی از مسیرهای اصلی در شهرستان خاش به سمت شمال استان توسط مأموران مشاهده و با یک اقدام مسلحانه و هوشمند قبل از هر گونه عکس العملی از سوی قاچاقچیان هر سه خودرو آنان توقیف می‌شود.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی در این عملیات ضمن دستگیری چهار قاچاقچی در بازرسی از خودروهای توقیفی ۹۲۳ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

سردار طاهری ضمن قدردانی از تلاش مأموران انتظامی سیستان و بلوچستان در شناسایی و انهدام این باند، خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن، گفت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، از این پس مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار