مدیرعامل آبفا زابل در گفتگو با تابناک
همزمان با هفته دولت طرح اصلاح شبکه فاضلاب شهر زابل (در 14 نقطه ، در مسیرهای خیابان شهید باقری، بلوار مدرس، خیابان امام خمینی، خیابان فرخی سیستانی، رسالت و طالقانی با اعتبار ۳۶ میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد.
کد خبر: ۹۹۰۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶ 04 September 2021

 

با انجام اصلاح شبکه فاضلاب ، بخش اصلی مشکلات فاضلاب زابل رفع خواهد شدبه گزارش تابناک از زابل، دراین مراسم که با حضور موهبتی استاندار، قاسمی   مدیرعامل  آّبفا استان، دهمرده نماینده سیستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مردم زابل   برگزار شد ، شهریار سرابندی مدیرعامل آبفا زابل به خبرنگار ما گفت: امروز یک  اتفاق بسیار   خوب در بخش فاضلاب زابل را شاهدیم که مدت ها بدنبال انجام آن بودیم.

بنا براین گزارش مدیرعامل آبفا زابل افزود: نکته حائز اهمیت در انجام این طرح و کلنگ‌زنی این است که در هنگام کلنگ‌زنی، تجهیز کارگاه صورت گرفته است و کار از همان لحظه آغاز می شود.

شهریار سرابندی در ادامه گفت: شهر زابل به جهت عمر بالای شبکه فاضلاب و جنس لوله بکار رفته در آن، عمر مفیدش به پایان رسیده و درحال حاضر 14 نقطه اصلی، جهت اصلاح شبکه در شهر وجود  دارد که با انجام اصلاحات دراین نقاط ، بخش اصلی و مهم مشکلات فاضلاب شهر زابل رفع خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد: با توجه به اینکه کارکنان آبفا بصورت شبانه روزی پای کار هستند، شاهد این باشیم که طرح مذکور زودتر از موعد مقرر پایان یابد.

مدیرعامل آبفا زابل درپایان ضمن تقدیر و تشکر از همراهی مردم محلات هدف این طرح، از آنان به جهت بروز مشکلات در هنگام اصلاح شبکه عذر خواهی کرد.

با انجام اصلاح شبکه فاضلاب ، بخش اصلی مشکلات فاضلاب زابل رفع خواهد شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار