مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: فعالیت بیش از دو هزار و ۵۰۰ شرکت تعاونی نشان می دهد که سیستان و بلوچستان با داشتن ظرفیتهای بالا می تواند در زمینه های مختلف و به دنبال آن تولید و اشتغال پایدار نقش مهمی را ایفا کند.
کد خبر: ۹۹۲۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۶ 09 September 2021


به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان؛ مهرداد جهاندیده اظهار داشت: فعالیت بیش از دو هزار و ۵۰۰ شرکت تعاونی نشان می دهد که سیستان و بلوچستان با داشتن ظرفیتهای بالا در زمینه هایی همچون محصولات کشاورزی، شیلاتی، گردشگری، دریایی، صنایع دستی و وجود مرز خاکی و دریایی با کشورهای مختلف می تواند در ایجاد، گسترش و توسعه تعاونی ها و به دنبال آن تولید و اشتغال پایدار نقش مهمی را ایفا کند.

وی افزود: در دنیای امروز هرگونه تلاش برای متحول کردن جامعه انسانی در بخش های مختلف بویژه اقتصاد و شکوفایی، توسعه متوازن و عدالت اقتصادی جز از طریق اجتماعی کردن مسئولیت ها و ایجاد یک نظام اقتصادی در قالب تعاونی ها قابل تحقق نیست.

جهاندیده تصریح کرد: وقتی از فعالیت تعاونی ها صحبت می شود، در واقع به نوعی کار جمعی و مشارکتی اشاره می کنیم، بنابراین افزایش و توسعه آنها مشروط به افزایش و توسعه مشارکت اجتماعی در جامعه است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تقویت نقش تعاونی ها در فعالیت های اقتصادی و تولیدی، تمهید بسترهای لازم برای حضور موثرتر تعاونی ها در تمامی عرصه‌‏های اقتصادی، توسعه آموزش‌‏های فنی و حرفه‌‏ای به منظور افزایش کارآمدی و توانمندسازی تعاونی ‏ها و تاسیس تعاونی های فراگیر را زمینه ساز تحقق جهش در اقتصاد کشور و استان بیان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار