اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان برای پنجمین سال متوالی در زمره دستگاه های اجرایی برتر در جشنواره شهید رجایی قرار گرفت.
کد خبر: ۹۹۲۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹ 08 September 2021


به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، در آیین تجلیل از دستگاههای اجرایی برتر جشنواره شهید رجایی که بر اساس ارزیابی عملکرد سال 1399 دستگاه ها صورت گرفت، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در مجموع امتیازات شاخص های عمومی و اختصاصی رتبه برتر را کسب کرد.

بر این اساس در مراسمی، احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان با اهدای لوح تقدیر و تندیس جشنواره از مهرداد جهاندیده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تقدیر کرد.

جشنواره شهید رجایی هرساله به منظور نهادینه کردن ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه های اجرایی در سطوح مختلف از طریق تقدیر و تشویق آنها، با استفاده از آیین نامه اجرایی مواد 81 و 82 قانون مدیریت خدمات کشوری و دستوالعمل‌های اجرایی مربوط درخصوص ارزیابی عملکرد سال مورد ارزیابی با رویکرد کار تیمی برگزار می شود.

توسعه و ترویج فرهنگ کار تیمی به جای فرهنگ کار فردی، ارتقای کارآمدی، بهره وری، پاسخگویی و شفافیت عملکرد دستگاه های اجرایی، آگاهی مردم از وضعیت عملکرد دستگاه ها و در نتیجه افزایش اعتماد عمومی، نظام مند کردن فعالیت‌ها و اقدام‌های دستگاه های اجرایی از طریق بازخوردهای نتایج ارزیابی و بازنگری اهداف، و تشویق و ترغیب مدیران و کارمندان به ارائه خدمات بهتر و سریع تر به ارباب رجوع و شناسایی، از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار