کد خبر: ۹۹۲۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۶ 09 September 2021

با حفظ کدهایی از زبان طراحی قبلی، بدنه جدید برابر با ۴۲۱۰ میلیمتر در طول، ۱۵۰۰ میلیمتر در ارتفاع و ۲۷۰۰ میلیمتر در فاصله بین محورها توسعه یافته است./عصر ایران


 با حفظ کدهایی از زبان طراحی قبلی، بدنه جدید برابر با 4210 میلیمتر در طول، 1500 میلیمتر در ارتفاع و 2700 میلیمتر در فاصله بین محورها توسعه یافته است. 
عصرایران- یکی از محبوب ترین خودروهای کلاس کامپکت در بازار اروپا اکنون لباس جدیدی بر تن کرده و بهترین مکان برای رونمایی از این تغییرات را نمایشگاه خودروی مونیخ، دیده است.

مگان در مدل های هاچ بک، سدان و واگن جز موفق ترین محصولات در کارنامه رنو محسوب می شود و اکنون با مگان ایی- تک و کراس اووری الکتریکی وارد آلمان شده است. این محصول 1624 کیلوگرم وزن دارد و براساس پلتفرم ماژولار الکتریکی CMF-EV توسعه یافته است.

با حفظ کدهایی از زبان طراحی قبلی، بدنه جدید برابر با 4210 میلیمتر در طول، 1500 میلیمتر در ارتفاع و 2700 میلیمتر در فاصله بین محورها توسعه یافته است

 

در طراحی نمای جانبی نیز با حذف دستیگره درب سنتی برای درب جلو و استفاده از دستگیره درب مخفی برای درب های عقب تلاش شده ضمن ارائه سطحی یکپارچه، آئروداینامیک خودرو نیز بهبود یابد. نور خوش آمد با طرح لوگوی رنو نیز بخشی از جذابیت های کار را شکل داده است.

برخلاف نمای ظاهری، در کابین با فضایی روبرو می شویم که هرچه بیشتر از مدل های فعلی مگان فاصله گرفته تا اینجا ویژگی های متفاوتی برای یک مدل تمام الکتریکی فراهم باشد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار