کد خبر: ۹۹۲۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷ 08 September 2021

سرپرست مرکز بهداشت سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۱۰۰ خانوار بوسیله بسیج جامعه پزشکی در روستای سیاری حسین‌آباد و زیارت این شهرستان بطور رایگان ویزیت شدند.

 دکتر سینا ملاشاهی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا و پس از پیشنهاد رهبر معظم انقلاب مبنی بر رزمایش کمک مومنانه بسیج جامعه پزشکی همچون گذشته در هر جایی که توانسته اقدام به ارائه خدمات پزشکی و درمانی رایگان به مردم به ویژه در مناطق محروم و دورافتاده کرده است.

وی افزود: از آنجایی که گسترش عدالت در سلامت از دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می‌رود بسیج جامعه پزشکی در صحنه‌ها و موقعیت‌ها مختلف در راستای کاهش آلام مردم ورود کرده تا مرهمی بر درمان بیماری آنان باشند.

سرپرست مرکز بهداشت سراوان گفت: در این برهه از تاریخ نیز بسیج جامعه پزشکی با اعزام تیم‌هایی که شامل پزشک، پرستار و کادر درمانی هستند اقدام به ویزیت پزشک، کنترل فشار خون، دندانپزشکی، آزمایشگاه و توزیع ماسک وبسته‌های معیشتی کرده‌اند علاوه بر آن نیز توزیع داروی رایگان و ارائه خدمات مشاوره‌ای هم به بیماران در دستور کار قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار