معاون توسعه مدیریت ، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: تقویت زیرساخت های بهداشت و درمان یک گام بزرگ برای تحول در حوزه سلامت در سیستان و بلوچستان است.
کد خبر: ۹۹۲۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱ 09 September 2021

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، مجید یوسفی مقدم اظهار کرد: در زیرساخت های عرصه سلامت سیستان و بلوچستان با اتمام ساخت و بهره برداری 2 بیمارستان بزرگ در اوج بیماری کرونا انقلابی بزرگ صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین اقدامات دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در اپیدمی را می توان تقویت زیرساخت ها و راه اندازی تخت های بیمارستانی عنوان کرد گفت: با وجود تحریم ها و مشکلات مالی در زمان شیوع ویروس کرونا توانستیم با سرعت بخشیدن 2 بیمارستان 320 تختخوابی علی ابن ابی طالب(ع) زاهدان و بیمارستان 220 تختخوابی ایرانمهر سراوان را افتتاح کنیم.

یوسفی ادامه داد: با بهره برداری از این دو بیمارستان320 و 220 تختخوابی تعداد تخت های بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به 2 هزار و 385 عدد رسید و گامی دیگر به شاخص های متوسط کشوری نزدیک تر شدیم.

وی افزود: وظیفه ما به عنوان یک مسئول در عرصه سلامت ارائه بهترین خدمات به مردم است ، در این راه بایستی با تفکر جهادی تمام توان خود را به کار بگیریم تا کارهای ماندگار و بزرگ انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار