کد خبر: ۹۹۲۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۵ 11 September 2021

فرمانده انتظامی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ١٨ سارق سابقه دار در این شهرستان دستگیر شدند.

 سرهنگ حسن کیخا روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پیشگیری، کنترل جرایم وشناسایی سارقان از سوی ماموران انتظامی این شهرستان به اجرا درآمد.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در اجرای این طرح ضمن کشف دو قبضه کلت کمری، ۱۸ سارق سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر که در بازجویی های به عمل آمده به ۱۳فقره از انواع سرقت ها و یک فقره قتل مسلحانه اعتراف کردند.

وی همچنین اظهار داشت: در این طرح چهار دستگاه موتورسیکلت و ۲۳ دستگاه خودرو به دلیل عدم رعایت قانون و مقررات رانندگی، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و مزاحمت برای مردم نیز توقیف شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر باقدردانی از همراهی و مشارکت خوب مردم با پلیس از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، موضوع را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار