کد خبر: ۹۹۲۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۷ 11 September 2021

فرمانده انتظامی شهرستان فهرج گفت: ماموران پلیس این شهرستان نیمه شب گذشته در پی دریافت خبری مرتبط با تحرکات سوداگران مرگ در فهرج با اجرای یک عملیات ضربتی از انتقال شبانه ۱۸۹ کیلوگرم تریاک جلوگیری کردند. 

سرهنگ "رضا رفیع آبادی" افزود: ماموران پلیس مواد مخدر فهرج حدود یک ساعت بعد از نیمه شب هفدهم شهریورماه در پی تماس فوری پلیس استان گلستان از دپوی یک محموله سنگین مواد مخدر در یک منزل در یکی از نقاط روستایی این شهرستان و قصد قاچاقچیان برای انتقال شبانه آن مطلع شدند.
وی اظهار داشت: در این رابطه ماموران پلیس موادمخدر شهرستان فهرج که همچون همیشه از آمادگی کامل برخوردار بودند بدون فوت وقت وارد عمل و با همکاری ماموران پلیس شهرستان "بم" به روستای مورد نظر اعزام شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان فهرج تصریح کرد: طی این عملیات شبانه ماموران پس از ساعاتی جست و جو در کوچه و پس کوچه های این روستا منزل مورد نظر را شناسایی و ضمن هماهنگی با قاضی کشیک در بازرسی از این منزل ۱۸۹ کیلو و ۴۵۰ گرم تریاک را کشف و طی این عملیات بامدادی با دستگیری یک متهم از انتقال این محوله سنگین مواد مخدر به مرکز کشور جلوگیری کردند.
دپوی ۱۸۴ کیلوگرم تریاک در محله نگهداری گاوها
فرمانده انتظامی جیرفت گفت: با اشرافیت اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان، ۱۸۴ کیلوگرم تریاک جاساز شده در محل نگهداری گاوها کشف و از انتقال و توزیع آن جلوگیری شد. 
سرهنگ"رضا محمدرضایی" اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی در جریان اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی با انجام اقدامات اطلاعاتی از دپوی یک محموله مواد مخدر در یک محل نگهداری احشام در یکی از نقاط محدوده شهر"جیرفت"مطلع شدند.
وی افزود: در این رابطه ماموران پس از اطمینان از موضوع به محل مورد نظر اعزام و در بررسی های اولیه متوجه شدند صاحب این طویله در محل حضور ندارد از اینرو ضمن هماهنگی قضایی از زیر خاک و کف زمین در محل نگهداری چند راس گاو در این محل ۱۸۴کیلوگرم تریاک را کشف کردند.
فرمانده انتظامی جیرفت با اشاره به انجام اقدامات بعدی برای دستگیری متهم مرتبط با این محموله خاطرنشان کرد: بر کسی پوشیده نیست که سوداگران مرگ برای حمل، نگهداری و توزیع مواد خانمانسوز مخدر و همچنین گرفتار ساختن شمار بیشتری از افراد به مصرف این مواد به هر اقدام کثیفی دست می زنند اما لازمه مقابله با این معضل، آگاهی خود افراد جامعه و دوری از هرگونه گرایش به مواد افیونی است که این می تواند بهترین نوع مشارکت با خادمان نظم و امنیت باشد.
کشف ۱۵۶ کیلو تریاک از ۲ دستگاه اتوبوس در"فهرج" 
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان "فهرج" از کشف۱۵۶ کیلوگرم تریاک از ۲ دستگاه اتوبوس عبوری از محور"زاهدان-کرمان" خبر داد. 
سرهنگ"بهنام قلعه خانی" بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی ضمن برپایی ایستگاه بازرسی مقطعی در جاده "زاهدان - فهرج" یک دستگاه اتوبوس را به منظور بررسی متوقف کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از این اتوبوس که به مقصد کرمان در حرکت بود ۶۲ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک کشف و در این رابطه سه متهم را دستگیر کردند.
سرهنگ قلعه خانی اظهار داشت: در ادامه نیز ماموران بر اساس اقدامات اطلاعاتی از عبور یک دستگاه اتوبوس دیگر حامل موادمخدر از همین جاده مطلع و با استقرار در یک نقطه از این محور، اتوبوس مورد نظر را متوقف و با بررسی دقیق آن نیز ۹۳ کیلو و ۵۹۰ گرم تریاک کشف و در این رابطه یه متهم را دستگیر و آنان را با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی کردند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار