کد خبر: ۹۹۳۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۳ 13 September 2021

همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه (س) مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید مدافع حرم پاسدار مرتضی کریمی در موزه شهدا شهرک ولیعصر (عج) تهران برگزار شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور شماری از خانواده های معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران، طلاب و خانواده این شهید والامقام در فضای باز موزه شهدا شهرک ولیعصر (عج) برگزار شد.

در این مراسم مداحان اهل بیت به مراسم عزادارای و سینه زنی پرداختند و مردم با گلباران و اشک ریزان، این شهید مدافع حرم را بدرقه کردند.

همچنین مراسم شبی با شهدا به منظور وداع با پیکر مطهر این شهید شب گذشته همزمان با نماز مغرب و عشا در مدرسه حافظ جنب حوزه ۲۵۷ در خیابان سید الشهدای غربی در منطقه ۱۸ تهران برگزار شد.

پیکر پاک این شهید مدافع حرم پس از برگزاری مراسم تشییع در قطعه 50 بهشت زهرا (س) منتقل و قرار است در این قطعه در جمع دیگر همرزمانش آرام بگیرد.

به گزارش ایرنا، شهید پاسدار مدافع حرم مرتضی کریمی در سال ۱۳۹۴ در منطقه خان طومان به دست تکفیری‌ها به شهادت رسید و در تفحص و کاوش، از طریق آزمایش DNA شناسایی و به کشور منتقل شد.

پیکر مطهر شهید مرتضی کریمی روز پنج شنبه در زادگاهش شهر شال استان قزوین استقبال و تشییع شد و سپس پیکر این شهید مدافع حرم جمعه ۱۹ شهریور در مشهد مقدس تشییع شده است.

پیکر شهید مدافع حرم مرتضی کریمی در تهران تشییع شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار