نشست هم اندیشی کمیسیون امور بانوان شورای اسلامی شهر زاهدان با بانوان توانمند کارآفرین در محل تالار شورا برگزار شد.
کد خبر: ۹۹۵۳۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۱ 21 September 2021

به گزارش خبرنگار تابناک سیستان و بلوچستان، در نشست هم اندیشی کمیسیون امور بانوان شورای اسلامی شهر زاهدان که با حضور اعضای کمیسیون امور بانوان شورا، مشاور امور بانوان شهرداری و بانوان کارافرین در حوزه های مختلف همراه بود به بحث و هم اندیشی در خصوص مشکلات و چالشهای بانوان در مسیر کارآفرینی پرداخته شد.

رئیس کمیسیون امور بانوان شورا با بیان اینکه زنان نقش مهمی در ارتقاء اشتغال و بهبود وضعیت اقتصادی جامعه ایفا میکنند افزود: هویت دادن و استقلال بخشیدن به زنان و فراهم کردن زمینه مشارکت فعال آنها در امور مختلف اقتصادی، اجتماعی خصوصاً فعالیت های کارآفرینی عامل مهمی در انگیزش بیشتر این نیروی عظیم در چرخه های تولیدی، اجتماعی می باشد.

وی با اشاره به اینکه یکی از نشانه های جوامع توسعه یافته کارآفرینی زنان است افزود: خلاقیت نوآوری و کارآفرینی از ارکان اصلی توسعه پایدار میباشد و همچنین هدف از برگزاری این نشست را در صحن شورای اسلامی شهر زاهدان، تبیین عوامل موثر بر کارآفرینی زنان توانمند شهر و تسهیل شرایط و موانع پیش روی آنها و اعلام حمایت مجموعه شورا و شهرداری شهر زاهدان کارآفرین اعلام کرد.

مریم عسکری دهنو رئیس کمیسیون امور بانوان شورا پس از شنیدن مشکلات و چالشهای بانوان کارآفرین با بیان اینکه کمیته کارآفرینی مخصوص بانوان در کمیسیون امور بانوان شورا تشکیل می شود و مشکلات بانوان را در مسیر کارآفرینی پیگیری می نماید.

وی افزود: با توجه به سخنان بانوان کارآفرین در خصوص اقساط عقب مانده تسهیلات بانکی با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی کسب و کارها و ضررهای ناشی از آن نشستهایی با بانکهای عامل برگزار و نسبت به اخذ تنفس در وصول اقساط چاره اندیشی خواهد شد.

رئیس کمیسیون امور بانوان شورا با اشاره به آمار رو به بهبود شرایط کرونایی گفت: سعی شورا و شهرداری این است که بزودی و در فصل پاییز بازارچه هفتگی و دائم عرضه محصولات بانوان کارآفرین را داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار