شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت افت ۲۹هزارواحدی مواجه شد.
کد خبر: ۹۹۵۷۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷ 22 September 2021

 

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 7میلیارد و 216میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 5هزار و 395میلیارد تومان در بیش از 676هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت 29هزار و 741واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 420هزار و 484واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان و ملی صنایع مس ایران شد و در مقابل شرکت‌های پارس فولاد سبزوار، گروه دارویی سبحان و بیمه البرز با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 3 میلیارد و 14میلیون ورقه به‌ارزش 14هزار و 247میلیارد تومان در 533هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 321واحد افت کرد و در ارتفاع 21هزار و 146واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی پلیمر آریا ساسول، بیمه پاسارگاد و فولاد هرمزگان جنوب شد و در مقابل شرکت‌های مجتمع جهان فولاد سیرجان، بیمه اتکایی ایرانیان و سرمایه‌گذاری صبا تامین بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار