مسئول جمعیت امام حسن(ع) سیستان و بلوچستان خبرداد:
مسئول جمعیت امام حسن(ع) سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 24هزار نفر از مهاجران افغانی در نقطه صفر مرزی خدمات مختلف اجتماعی و فرهنگی را دریافت کرده اند.
کد خبر: ۹۹۷۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۳ 08 October 2021

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، مصطفی خواجه درگی افزود: با توجه به فرموده رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از مردم مظلوم افغانستان، تعدادی از موکب ها و گروه های جهادی استانی و کشوری که از آنان حضور در کربلا و خدمت به زائران امام حسین(ع) سلب توفیق شده است، در نقطه صفرمرزی ایران و افغانستان از 16 شهریورماه گذشته روزانه به بیش از هزار نفر خدمت ارائه می کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 6گروه جهادی و موکب در نقطه صفر مرزی حاضر و درحال ارائه خدمت به مهاجران افغانی هستند، تصریح کرد: توزیع اطعام،بسته فرهنگی، افلام بهداشتی، آب معدنی، نان، شیر خشک، پوشک، و انجام ویزیت پزشکی و تست کرونا و غیره از جمله خدماتی است که در چند ساعت حضور افغانها این خدمات به آنان ارائه می شود.

خواجه درگی افزود: ابراز لطف و محبت و نوع دوستی مردم ایران اسلامی به مهاجران افغانها و ارائه خدمات به مردم جنگ زده افغانستان از جمله مهمترین اهداف اجرای این طرح می باشد.

وی با اشاره به این که تا 16 مهرماه ارائه خدمت به مهاجران افغان ادامه خواهد داشت، گفت: با توجه به نوع فعالیتهای جمعیت امام حسن (ع) مردم نوع دوست و خیر کشور می توانند کمک های مالی خود را برای کمک به نیازمندان و افراد بی بضائت به شماره کارت 5041721112075891 به نام جمعیت امام حسن مجتبی(ع) واریز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار