تأمين و عرضه سوخت هواپيماهاي حجاج بيت اله الحرام در مركز سوختگيري منطقه همدان

شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان آماده تأمین و تحویل سوخت به هواپیماهای زائران حج ابراهیمی است.
کد خبر: ۱۱۱۰۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱ 13 June 2023

شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان آماده تأمین و تحویل سوخت به هواپیماهای زائران حج ابراهیمی است.


به گزارش تابناک همدان،  امین روستایی با بیان این مطلب اظهار داشت: پرواز های حجاج بیت اله الحرام استان های همدان و کردستان ۲۸ خرداد ماه از فرودگاه همدان آغاز وتا یکم تیرماه انجام می شود.


وی افزود: مرکز سوختگیری هواپیمایی با ظرفیت کافی و مطابق با استانداردهای سازمان جهانی هواپیمایی ایکائو و انجمن بین‌المللی حمل و نقل هوایی IATA ، آماده عرضه خدمات سوخت رسانی به هواپیماهای حامل زائران خانه خدا و انتقال حجاج از دو مبداء است.


مدیر منطقه همدان با اشاره به این مطلب که مجموعه سوخت رسانان خود را در این سفر معنوی سهیم می داند افزود: سوخت رساني به كاروان هاي سفر معنوي زيارت خانه خدا و همچنين تأمين سوخت كاروان هاي سفر اربعين حسيني به عنوان دو نقطه عطف تمام فعاليت هاي طول سال مجموعه سوخت رسانان است كه خستگي از تن مي زدايد و جان از بركت اين همراهي، قوت مي گيرد.


بر پایه این گزارش، يوسف نشهري رئيس مركز سوختگيري هواپيمايي منطقه همدان نیز گفت: پروازهای حجاج استان های همدان و کردستان که از تاریخ 28 خردادماه لغایت یکم تیرماه 1402 انجام خواهد شد و پیش بینی می شود درقالب ده پرواز شامل ۵ پرواز رفت به مقصد جده و ۵ پرواز برگشت به همدان به انجام رسد.


وی تاکید کرد: سوخت ويژه مورد نیاز این پروازها، مطابق استانداردهاي ملی و بين المللي بوده و توسط ادوات و واحدهاي سوخت رسان تخصصي این مرکز به اين پروازها تحويل داده خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار