وجود ۹ پروژه نیمه تمام ورزشی در نهاوند

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: ۹ پروژه نیمه تمام ورزشی در شهرستان نهاوند وجود دارد.
کد خبر: ۲۷۲۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴ 04 August 2016
 رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: ۹ پروژه نیمه تمام ورزشی در شهرستان نهاوند وجود دارد.

به گزارش مهر، مراسم گرامیداشت شهید علیرضا شمسی پور و تجلیل از ۳۸۲ مدال آور شهرستان نهاوند ظهر پنجشنبه در سالن همایش های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند با حضور نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان، مدیرکل اداره ورزش و جوانان همدان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

سعید کولیوند در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این مراسم، گفت: امروز  با پیگیری های انجام شده مراسم تجلیل از ۳۶۲ نفر از مدال آوران، مربیان و پیشکسوتان ورزش شهرستان نهاوند انجام شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: امروز و از جمع حاضر ۶۰ نفر از اعضای هیئت های ورزشی و نمایندگان آنها، ۱۹۰ نفر از مدال آوران آسیاسی، بین المللی، کشوری و استانی و ۱۲ پیشکسوت عرصه ورزش تکریم و تقدیر شدند.

وی با اشاره به هفته خبرنگار و اهمیت حضور و نقش خبرنگاران در جامعه گفت: شهرستان نهاوند ۹ پروژه نیمه تمام ورزشی دارد که تکمیل آنها نیازمند ساماندهی و اتخاذ تصمیمی برای ادامه  ساخت آنهاست.

کولیوند به اتمام رساندن پروژه های نیمه تمام ورزشی نهاوند را از جمله مهم ترین مطالبات مردم و ورزشکاران عنوان کرد و گفت: امیدواریم همه مسئولین زمینه هرچه شاداب تر شدن جامعه را فراهم آورند چراکه این رویه از بسیاری معضلات جلوگیری می کند

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار